news-background
news-background

تریلر Death to 2020: بازگشت سازندگان Black Mirror برای بازبینی سال ۲۰۲۰

سازندگان «آینه سیاه» به نت‌فلیکس بازگشته‌اند تا سال سیاه ۲۰۲۰ را بررسی موشکافانه کنند.

 

سال ۲۰۲۰ برای بشریت سال نکویی نبود اما خوشبختانه، «چارلی بروکر» و «آنابل جونز» سازندگان «آینه سیاه» (Black Mirror) به نت‌فلیکس بازگشته‌اند تا در مستندنمایی به نام «مرگ بر ۲۰۲۰» (Death to 2020) نگاهی طنز به ۱۲ ماه اخیر بیندازند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نت‌فلیکس در وصف این پروژه می‌نویسد:‌ «۲۰۲۰: سالی به‌شدت [هر صفتی که می‌خواهید در اینجا قرار دهید]، حتی خالقین «آینه سیاه» نتوانستند این عبارت را کامل کنند… اما این بدان معنا نیست که چیزی برای اضافه کردن ندارند. «مرگ بر ۲۰۲۰» یک رویداد کمدی است که داستان این سالی که وحشتناک بود – یا هنوز هست را بازگو می‌کند.»

در «مرگ بر ۲۰۲۰» بازیگران شناخته‌شده‌ای چون «هیو گرنت»، «ساموئل ال. جکسون»، «لیسا کودرو»، «کمیل نانجیانی»، «تریسی اولمان»، «سمسون کایو»، «لزلی جونز»، «داین مورگان»، «کریستین میلیوتی» و «جو کیری» و بسیاری دیگر همکاری کرده‌اند. بروکر و جونز تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه‌اند.

«هیو گرنت» در مصاحبه «نیویورک تایمز» وعده داده بود که در این پروژه همکاری می‌کند: «چارلی بروکر مستندنمایی در مورد سال ۲۰۲۰ نوشته است. برای نت‌فلیکس ساخته می‌شود.» او در خصوص نقش خود اضافه می‌کند: «یک تاریخدان است که با او در مورد سال ۲۰۲۰ مصاحبه می‌شود. راستش شخصیت زننده‌ای است! اما از کلاه‌گیس من خوشتان خواهد آمد.»

بروکر در ماه می گذشته گفته بود که وضعیت دنیا به حدی غم‌انگیز است که نیازی به تولید فصل ششم «آینه سیاه» احساس نمی‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید