news-background
news-background

فصل سوم Servant و The Kelly Clarkson Show ساخته می‌شود

اپل تی‌وی+ سفارش ساخت فصل سوم سریال «خدمتکار» (Servant) به کارگردانی «ام. نایت شیامالان» نامزد اسکار را صادر کرد. فصل دوم این سریال ۱۵ ژانویه پخش خواهد شد. این چهارمین سریال اریجینال اپل تی‌وی+ است که به صورت زودهنگان سفارش ساخت فصل سوم را دریافت می‌کند و به «دیکینسون» (Dickinson)، «تد لسو» (Ted Lasso) و «برای تمام بشریت» (For All Mankind) می‌پیوندد.

«خدمتکار» به کارگردانی شیامالان و نویسندگی «تونی بسگالوپ»، داستانی در مورد یک زوج فیلادلفیایی روایت می‌کند که تجربه‌ی یک تراژدی رابطه‌ی زناشویی‌شان را تحت تأثیر قرار داده و درها را برای ورود نیرویی مرموز به خانه‌شان باز می‌کند. فصل دوم سریال جنبه‌های فراطبیعی پیدا می‌کند در حالی که ذات واقعی «لیان» با بازی «نل تایگر فری» برملا می‌شود. «لورن امبروز»، «توبی کبل»، «روپرت گرینت» و فری نقش‌های خود را در فصل ۱۰ اپیزودی دوم تکرار می‌کنند.

استودیوهای سندیکایی ان‌بی‌سی‌یونیورسال نیز اعلام کرده است که فصل سوم و چهارم تاک-شوی روزانه‌ی «کلی کلارکسون» (The Kelly Clarkson Show) را به تولید می‌رساند. این مجموعه‌ی برنده‌ی امی به این ترتیب تا سال ۲۰۲۳ ادامه پیدا می‌کند. این برنامه‌ی یک ساعته در بیش از ۲۰۰ شبکه‌ی تلویزیونی در سراسر ایالات متحده روی ایر می‌رود. فصل دوم این مجموعه به صورت مینگین ۱.۶ میلیون بیننده را جذب می‌کرد و در میان چهار برنامه‌ی تلویزیونی روزانه قرار می‌گرفت.

«شوی کلی کلارکسون» در طول تابستان از راه دور به تولید رسید. این برنامه در اولین سال پخش برنده‌ی سه جایزه‌ی امی شد و کلارکسون نیز از سوی «انتخاب منتقدین» نامزدی بهترین مجری تاک-شو را دریافت کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید