news-background
news-background

تریلر رسمی معمایی Equinox نت‌فلیکس منتشر شد

در حالی که سرگیجه‌ی هواداران سریال علمی-تخیلی و آلمانی زبان «تاریک» (Dark) هنوز ادامه دارد، نت‌فلیکس سریال معمایی دانمارکی دیگری به نام «اعتدالین»‌ (Equinox) را آماده‌ی پخش دارد. داستان این مجموعه در مورد یک مجری رادیویی، خواهر گمشده‌اش و وعده‌ی دنیایی ناشناخته است که به او داده شده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نت‌فلیکس روز گذشته از تریلر رسمی این سریال رونمایی کرده است. این سریال از یک پادکست محبوب در مورد زن جوانی به نام «استرید» است که خواهرش در سال ۱۹۹۹ به همراه بیست همکلاسی‌اش ناپدید شده. هرچند این پرونده مختومه اعلام شده، اما ناپدید شدن آن‌ها سال‌هاست که به شکل‌گیری تئوری‌های توطئه دامن زده. خود «استرید» نیز هنوز پس از گذشت چندین سال گرفتار کابوس است اما به نظر می‌رسد که این کابوس‌ها ممکن است سرنخی باشد که مدت‌هاست در جستجویش است.

تریلر رسمی «اعتدالین» عناصر فراطبیعی سریال را فاش نمی‌کند و آن را یک اثر معمایی می‌نمایاند. اما تیزر پیشین سریال تأکید کرد که اتفاقی ماورائی به وقوع پیوسته است. در آن تیزر، «استرید» با فردی گفتگو کرد که ادعا می‌کرد از «واقعیتی دیگر» مطلع است و ماجرای خواهرش را می‌داند.

سریال «اعتدالین» ۳۰ دسامبر (۱۰ دی ماه ۱۳۹۹)‌ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید