news-background
news-background

فیلم «مرد مورچه‌ای ۳» Quantomania نام گرفت؛ «جیمز گان» ویژه‌برنامه Guardians of the Galaxy را برای کریسمس کارگردانی می‌کند

«کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول پنجشنبه در حین برگزاری «روز سرمایه‌گذاران دیزنی» برنامه‌های کمپانی را برای چند سال آینده اعلام کرد. در همین حین اعلام شد که «مرد مورچه‌ای ۳» به صورت رسمی «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومینیا» (Ant-Man & The Wasp: Quantumania) نام گرفته است. از عنوان فیلم پیداست که دو شخصیت اصلی قصه به «واقعیت کوانتومی» بازمی‌گردند و وضعیت عجیبی را رقم می‌زنند.

بازگشت «پل راد» در نقش «مرد مورچه‌ای»، «اوانجلین لیلی» در نقش «زنبورک»، «مایکل داگلاس» و «میشل فایفر» به تأیید رسیده، اما بازیگران جدید چندگانه «جاناتان میجورز» در نقش «کانگ فاتح» و «کاترین نیوتن» در نقش «کسی لنگ» دختر «اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای» بازی می‌کنند. نیوتن جانشین «اما فورمن» شده است که در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) این نقش را بازی کرده بود. این اولین بار نیست که بازیگری در «دنیای سینمایی مارول» جایگزین می‌شود.

هواداران مارول گمانه‌زنی می‌کنند که «کانگ» شخصیتی باشد که از «واقعیت کوانتومی» سر بر می‌آورد. پیش‌بینی شده است که «پیتون رید» کارگردان فیلم تکنولوژی «استیج‌کرفت» که در یکی از اپیزودهای «مندلوری»‌ (The Mandalorian) دیده شد را برای خلق جلوه‌های ویژه به کار ببرد.

مارول علاوه بر این اعلام کرد که ویژه‌برنامه‌ای برای «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy Holiday Special) برای دیزنی+ تولید می‌کند. نویسندگی و کارگردانی این پروژه به «جیمز گان» سپرده خواهد شد. «من گروت هستم» (I Am Groot) نیز از همین چندگانه در قالب مجموعه‌ای کوتاه از دیزنی+ روی ایر می‌رود. «کوین فایگی» تأیید کرد که فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) در سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید