news-background
news-background

تولید سریال Alien در شبکه FX تأیید شد

سریال «بیگانه» برای اولین بار در تاریخ چندگانه داستانی روی سیاره زمین روایت می‌کند.

 

«جان لندگراف» مدیر شبکه‌ی FX تأیید کرد که سریال تلویزیونی «بیگانه» (Alien) به نویسندگی «نوآح هالی» در حال توسعه است. «ریدلی اسکات» کارگردان نسخه‌های سینمایی نیز در حال مذاکره است تا به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در این پروژه مشارکت کند.

این سریال برای اولین بار داستانی روی سیاره زمین روایت می‌کند و وحشت قسمت ابتدایی که در سال ۱۹۷۹ اکران شد را با اکشن قسمت دوم فیلم به کارگردانی «جیمز کامرون» در هم می‌آمیزد.

لندگراف در رویداد «روز سرمایه‌گذاران دیزنی» می‌گوید: «به سرعت در حال پیشرفتیم تا مخاطبین را با اولین سریال تلویزیونی بر اساس یکی از بهترین آثار کلاسیک علمی-تخیلی تاریخ سینما آشنا کنیم. سریال «بیگانه» توسط «نوآح هالی» نویسنده‌ی «فارگو» و «لژیون» پیشرفت خواهد کرد و او در کنار «ریدلی اسکات» به عنوان خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال عمل می‌کند. داستان سریال در آینده‌ای نه چندان دور بر روی زمین روی می‌دهد و رعب و وحشت بی‌انتهای اولین قسمت فیلم را با اکشن بی‌وقفه‌ی قسمت دوم ترکیب می‌کند، سیاحتی هراس‌انگیز و ترسناک است که مخاطبین را سر جای خود میخکوب می‌کند.»

اولین بار در مارس سال ۲۰۱۹ گزارش شده بود که «استیسی اسنایدر» مدیر سابق فاکس پیشنهاد هالی برای تولید مینی‌سریال را بررسی کرده است. هالی اخیراً گفته بود که «گاهی» در مورد توسعه‌ی این پروژه مذاکره می‌کند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید