news-background
news-background

اولین تیزر سریال Clarice: دنباله «سکوت بره‌ها» در ماه فوریه از CBS پخش خواهد شد

دنباله‌ی فیلم «سکوت بره‌ها» (Silence of the Lambs) سرانجام آماده پخش شد، هرچند که ممکن است بعضی از مخاطبین نیازی به دیدنش احساس نکنند. این سریال «کلاریس» (Clarice) نام گرفته و از شبکه‌ی CBS روی ایر خواهد رفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به نظر می‌رسد که برای دیدن «کلاریس» باید فیلم «هنیبال» (Hannibal) که در سال ۲۰۰۱ ساخته شد را نادیده گرفت. در تیزر «کلاریس» نشان داده شده است که داستان به فاصله‌ی کوتاهی پس از رویدادهای «سکوت بره‌ها» و در سال ۱۹۹۳ اتفاق می‌افتد و استارلینگ جوان تلاش می‌کند پس از وقایع آن فیلم کلاسیک سال ۱۹۹۱ به کار خود برگردد. مطابق انتظار، زندگی او به دنبال برخورد با «هنیبال لکتر» برای همیشه تغییر کرده و نحوه‌ی مواجهه او با قاتلین زنجیره‌ای و دیگر جنایت‌کاران را تحت تأثیر قرار داده است.

در این سریال «ربکا بریدز» استرالیایی در نقش «کلاریس استارلینگ» ظاهر شده و جانشین «جودی فاستر» و «جولین مور» خواهد شد. سریال «کلاریس» به تهیه‌کنندگی «الکس کورتزمن» و «جنی لومت» در شبکه‌ CBS ساخته شده است. کورتزمن اخیراً چندگانه‌ی «پیشتازان فضا» (Star Trek) را در این شبکه احیا کرده است.

شبکه‌ی NBC چند سال قبل «هنیبال» را با بازی «مدس میکلسن» به تولید رساند. این سریال در حکم پیش‌درآمدی برای «سکوت بره‌ها» بود و هنوز احتمال تولید فصل‌های بیشتری برای آن توسط «برایان فولر» وجود دارد.

«کلاریس» ۱۱ فوریه ۲۰۲۱ (۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹) از شبکه CBS پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۵۱

ایول

نمایش اسپویل