اطلاع رسانی درباره سرویس جدید

سلام به همراهان همیشگی ۳۰نما  

با توجه به مشکلات اخیر که مفصلا میتوانید جزئیات آن را اینجا مشاهده بفرمایید؛ متاسفانه به دلیل ایجاد مشکلات عدیده برای دسترسی کاربران به سرویس ۳۰نما، از این پس مثل گذشته تغییر ادرس سایت به صورت پیاپی ممکن و مقدور نخواهد بود، لذا بر اساس نتایج نظرسنجی و بررسی های انجام شده طی روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی ۳۰نما (تلگرام، توییتر و اینستاگرام)، تصمیم بر ارائه سرویس جدیدی به منظور افزایش رضایت و راحتی کاربران گرفته شد. از این پس کاربرانی که حداقل ۱۵ روز اشتراک طلایی و یا قرمز داشته باشند قادر خواهند بود با پرداخت هزینه به صورت سالانه امکان دریافت دسترسی اختصاصی و بدون محدودیت های معمول به سرویس های ۳۰نما را داشته باشند، برای اطلاعات بیشتر و دریافت این سرویس بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید.

 

خرید سرویس دسترسی اختصاصی به ۳۰نما

  نکته : در نظر داشته باشید که دسترسی از طریق آدرس اصلی سایت (30nama.com) بدون پرداخت هزینه اضافه مانند قبل امکان پذیر میباشد. نکته : قوانین 30نما نیز برای هماهنگی و جهت مشخص کردن خط مشی سرویس جدید بروز رسانی شد، که میتوانید آن را در ادرس قوانین 30نما مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۰۸

به عنوان یک برنامه نویس و یک نفر که از سرویستون استفاده میکنه هم تشکر میکنم از سرویسهاتون هم اینکه از نطر برنامه نویسی و امکانات و اجرا بسیار خاص و قدرتمند هست سایتتون و قابلیت های خاص خیلی عالی ارائه میده. به عنوان یک نفر که از سختی هاش خبر دارم امکان اینکه هزینه بیشتری بابت سرویستون بدم رو هم دارم و برام غریبه نیست. امکانی رو اضافه کنید که کسی که میخواد پول بیشتری بده هم بتونه این کارو بکنه برای حمایت معنوی و مادی از زحمات بچه های وب‌سایت.

نمایش اسپویل
۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۵۴

به سی‌نما باید گفت «گروه مقاومت»⁦??⁩

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۵۰

سلام خواستم یه موضوع بگم شاید بدرد دوستان خورد اگه با سرویس اختصاصی روی سیستم با مرورگر فایرفاکس با خطای Secure Connection Failed مواجه شدین و سایت باز نشد براتون کافیه کوکی فایر فاکس پاک کنید مشکل برطف میشه

نمایش اسپویل
۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۰۰

تشکر فراوان

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۰۰

سلام سینما میخواستم بدونم شما که کلا فیلتر نمیشین?

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۷

در صورتی که سرویس دسترسی اختصاصی تهیه کنید بله

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۳۰

سلام اگه سیستم جدید رو خرید کنیم و DNS سیستم رو تغییر بدیم آیا برای باز کردن سایر سایت‌ها و دانلود از سایت‌های دیگه مشکلی درست نمیشه؟

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۷

خیر دوست عزیز. حتی اگر سرویس رو تهیه نکنید ما پیشنهاد میکنیم برای دسترسی سریعتر و بی دردسرتر از DNS عمومی استفاده کنید

نمایش اسپویل
بیشتر