news-background
news-background

اکران «گشت ارشاد ۳» بعد از بهبود اوضاع کرونا

در حالی که مراحل فنی سینمایی «گشت ارشاد ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی همچنان ادامه دارد، این کارگردان با انتشار یادداشتی در باب ساخت و تولید تازه‌ترین فیلمش نوشت: «هوا ابری بود... دلم گرفته بود... گفتم یه «گشت» تازه بزنم تو حال و هوای امروز... پیش خودم گفتم یه «گشت» مشتی و تازه حالمو خوب می‌کنه... اصلا «گشت» حال همه رو خوب می‌کنه... این بود که دست حسن و عطا رو گرفتم و سه نفری زدیم بیرون... یه راست رفتیم تو دل قصه‌ای که همه چیزش برامون تازگی داشت... عجیب و پر رمز و راز... حسن و عطا بهم چپ چپ نگاه کردن که مرد حسابی! اینجا کجاست که ما رو آوردی؟ قرارمون این بود خدایی؟ ولی قصه شروع شده بود و دیگه از کسی کاری بر نمی‌اومد... ماشین «گشت» راه افتاده بود و داشت همه رو با خودش می‌برد... حسن پشت فرمون نشسته بود و عطا کنارش... عقب «ون» هم پر بود از آدمای مختلفی مثل امیر و بهنام و اشکان و علیرضا... آدمایی که هر کدوم قصه خودشونو داشتن... قصه‌هایی که هیچكى اونا رو نشنیده... اینجوری راه افتادیم تو خیابونا... از اون پایین پایین تا اون بالای بالا رو رفتیم... از میدون تجریش و میدون شوش تا زاغه‌های بیرون شهر رو «گشت» زدیم... یه «گشت» مثل گشتای قدیم... با همون سرخوشی‌ها و دردا وخنده‌های قدیم... شما که کنارمون باشین دلمون قرصه که آخرش خوب می‌شه... شما که باشین اصلا چه گشتی بشه این «گشت»!»

این فیلم که سومین مجموعه از سری فیلم‌های گشت ارشاد است با بازی ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، امیر جعفری و... قرار است پس از بهبود شرایط ویروس عالم‌گیر کرونا و اوضاع سالن‌های سینما، راهی اکران عمومی شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۴۹

Nice

نمایش اسپویل