news-background
news-background

تمجید «دایان کیتون» از کات جدید «پدرخوانده ۳»: «نقش سوفیا کاپولا احیا شده»؛ «یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود»

کیتون اعتراف می‌کند که کات اکران‌شده‌ی فیلم «پدرخوانده ۳» را درک نکرده است.

 

کات جدید «فرانسیس فورد کاپولا» برای «پدرخوانده ۳» (دانلود فیلم The Godfather Part III با لینک مستقیم) از حالا یک پشتیبان بزرگ دارد. «دایان کیتون» که در سه‌گانه نقش «کی» همسر شخصیت «مایکل کارلئونه» را بازی کرده به «ورایتی» می‌گوید کات اکران‌شده‌ی قسمت سوم را در سال ۱۹۹۰ درک نکرده است. بسیاری از منتقدین سینما نیز در وضع مشابهی بودند و نقدهای چندان گرمی برای قسمت سوم ننوشتند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کاپولا برای کات جدید قسمت سوم که «پدرخوانده ماریو پوزو، بخش آخر: مرگ مایکل کارلئونه» (Mario Puzo’s The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone) نام گرفته مدت‌ها وقت صرف کرده و آغاز و پایانی جدید به آن بخشیده است.

کیتون که نسخه‌ی جدید کاپولا را دیده می‌گوید: «دیدن آن یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود. برای من رؤیایی بود که به حقیقت پیوست. فیلم را به شکلی کاملاً متفاوت درک کردم. وقتی [کات قبلی] را در آن سال دیدم، با خود گفتم: «آه، چه می‌دانم.» به نظر چندان خوب نمی‌رسید و نقدها فوق‌العاده نبودند. اما فرانسیس آغاز و پایان را بازسازی کرده و باید به شما بگویم که جواب می‌دهد.»

کیتون تردیدی ندارد که «بخش آخر پدرخوانده» سبب خواهد شد که سینماروها و منتقدین در نمایش «سوفیا کاپولا» در نقش «ماری» دختر «مایکل کارلئونه» تجدید نظر کنند. بازی «سوفیا کاپولا» در فیلم با انتقاد گسترده همراه بود و منتقدین او را «سطحی، آماتورگونه، غیرمقبول» خواندند. برای نقش ماری ابتدا «واینونا رایدر» در نظر گرفته شده بود اما او از پروژه جدا شد و راه برای انتخاب دختر فرانسیس که بعدها به فیلمسازی رو آورد باز شد.

کیتون در مورد انتقاداتی که از بازی «سوفیا کاپولا» می‌شد می‌گوید: «این اتفاق این بار نخواهد افتاد. او همان دختری خواهد بود که هر کسی اگر پدری چون این می‌داشت به آن شبیه می‌شد، رئیس یک تشکیلات تبهکاری. او به خود اطمینان ندارد و به نحوی ساکت است. به نحوی تسخیرشده است. به نظر من فوق‌العاده بود.»

«سوفیا کاپولا» امسال در مصاحبه با «ایندیپندنت» گفته بود که حس عجیبی از دیدن دوباره‌ی نقش خود در «پدرخوانده ۳» دارد: «دیدن خود ۱۸ ساله‌ام دشوار است. زمان بسیار زیادی گذشته اما دیدن خودت با آن اضافه وزن عجیب است. دیدنش غریب بود... تقریباً مثل اینکه یک نفر دیگر باشد.»

پارامونت در ماه سپتامبر اعلام کرد که کات جدید «پدرخوانده ۳» به پایان رسیده و آن را در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینما و ۸ دسامبر (۱۸ آذر ماه) در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید