news-background
news-background

«کنان اوبراین» از شبکه TBS رفتنی شد اما به صورت هفتگی به HBO Max بازمی‌گردد

وارنرمیدیا اعلام کرد که «کنان اوبراین» کمدین آمریکایی، تاک-شوی «کنان» (Conan) را در ژوئن سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رساند. کنان پس از یک دوره ۱۱ ساله از شبکه‌ی کابلی TBS کوچ می‌کند اما ویژه‌برنامه‌های او موسوم به «کنان بدون مرز» (Conan Without Borders) همچنان از TBS روی ایر خواهد رفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

علاوه بر این، کنان قراردادی با شبکه HBO Max برای تولید یک سریال ترکیبی جدید امضا کرده، اما تاریخ پخش آن در حال حاضر نامشخص است. به این ترتیب شوی «سامانتا بی» (Full Frontal With Samantha Bee) تنها تاک-شوی شبانه باقی مانده در TBS خواهد بود. این سریال سال گذشته برای فصل پنجم تمدید شد.

اوبراین می‌گوید: «جانی کارسون در سال ۱۹۹۳ بهترین توصیه دوران حرفه‌ای‌ام را داد: «به‌محض اینکه توانستی به پلتفرم‌های استریمینگ برو.» خوشحالم که کاری که هیچ نمی‌دانم چیست را با اچ‌بی‌او مکس ادامه می‌دهیم، امیدوارم که اشتراک رایگان شبکه را به من بدهند.»

اوبراین در سال ۲۰۱۰ از NBC به TBS آمده بود. در آن شبکه او به مدت ۱۵ سال مجری «آخر شب با کنان اوبراین»(Late Night with Conan O’Brien)  و پیش از آن هم در «شوی امشب» (The Tonight Show) جانشین «جی لنو» شده بود. با این حال، پس از آنکه شبکه‌ی NBC زمان پخش این برنامه را از ساعات پربیننده به آخر شب و ساعت ۵ دقیقه‌ی بامداد موکول کرد اوبراین از آن کناره‌گیری کرد و «کنان» را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. او در آن زمان گفت که ترجیح می‌دهد از این مجموعه کناره‌گیری کند تا اینکه در «تخریب برنامه مشارکت» کند. اوبراین در ویژه‌برنامه‌های «کنان بی‌مرز» به کشورهایی چون مکزیک، اسرائیل، هاییتی و کوبا سفر کرده است.

«کنان» در حالی به پایان راه می‌رسد که شبکه‌های کابلی با رشد شبکه‌های استریمینگ با رقبای بزرگی مواجه شده‌اند. کمپانی‌های بسیاری از جمله دیزنی و ان‌بی‌سی یونیورسال در یک سال اخیر تمرکز خود را بر تولید محصولات جدید برای شبکه‌های استریم ویدیو معطوف کرده و از شبکه‌های کابلی فاصله گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید