news-background
news-background

کارگردان Creed 2 قسمت بعدی Transformers را می‌سازد

پارامونت و هسبرو پس از جستجویی طولانی، کارگردانی قسمت جدید «ترنسفرمرها» (Transformers) را به «استیون کیپل جونیور» خواهند سپرد تا دنیای فیلم را احیا کند. منابع نزدیک به استودیو می‌گویند مذاکره با این کارگردان هنوز آغاز نشده اما او اولین انتخاب تهیه‌کنندگان است و قرارداد میان آن‌ها تا چند هفته‌ی آینده بسته خواهد شد. پارامونت موشن پیکچرز پس از برگزاری جلسات متعدد به این نتیجه رسیده است که کیپل انتخاب درستی برای بازسازی «ترنسفورمرها» خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استودیو در ماه ژانویه اعلام کرد که این چندگانه را احیا می‌کند و همزمان دو فیلمنامه در حال توسعه دارد: یکی به نویسندگی «جیمز وندربیلت» و دیگری توسط «جابی هارولد». فیلم هارولد در نهایت به عنوان قسمت بعدی چندگانه انتخاب شده و وقتی نگارش فیلمنامه را به صورت کامل به پایان برساند، استودیو ایده‌های کارگردان برای قسمت‌های بعدی را بررسی می‌کند.

«ترنسفرمرها» یکی از پرفروش‌ترین چندگانه‌های پارامونت است که در سال ۲۰۰۷ آغاز شد. این چندگانه در قالب پنج فیلم بیش از ۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. به دنبال اکران «ترنسفرمرها: آخرین شوالیه» (Transformers: The Last Knight)، «مایکل بی» از این چندگانه جدا شد. استودیو سپس این برند را با «بامبل‌بی» (Bumblebee) در سال ۲۰۱۸ احیا کرد.

کیپل بیشتر با کارگردانی «کرید ۲» (Creed 2) با بازی «مایکل بی. جوردن» شناخته می‌شود. این فیلم نوامبر سال ۲۰۱۸ اکران شد و ۲۱۴.۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. قسمت سوم این فیلم در حال توسعه است و خود جوردن بر روی صندلی کارگردانی آن می‌نشیند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید