news-background
news-background

«الیویا کلمن» به فیلم Joyride پیوست

«الیویا کلمن» بازیگر برنده اسکار انگلیسی در فیلم «خوشگذرانی» (Joyride) در نقش اول بازی خواهد کرد. «خوشگذرانی» اولین فیلم مستندساز ایرلندی برنده جایزه امی «امر رینولدز» است. رینولدز شهرتش را مدیون مستند «دورترین» (دانلود مستند The Farthest با لینک مستقیم) است که داستان پروژه وویجر و دو کاوشگر آن را که در سال ۱۹۷۷ توسط ناسا به فضا پرتاب شده بودند را بازگو می‌کند. کلمن نیز که در سال ۲۰۱۸ با بازی در فیلم «سوگلی» (دانلود فیلم The Favourite با لینک مستقیم) موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود در حال حاضر در سریال «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) نقش آفرینی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کلمن نقش «جوی»، زنی به دنبال ماجراجویی که زندگی‌اش در حال از هم پاشی است و تصمیم دارد اولین فرزندش را به دوست صمیمی‌اش بدهد را بازی می‌کند. او در این ماجراجویی با کودک شرور خیابانی همراه می‌شود. آن‌ها که شخصیت‌های نسبتاً مشابهی دارند با هم در این سفر همراه می‌شوند.

شرکت دابلینی تهیه‌کنندگی سابوتیکا به ریاست «آئویفی اُسالیوان» و «تریستان اُرپن لینچ»  تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. این فیلم قرار است در مسیر توریستی وایلد اتلنتیک وی در غرب ایرلند در سال ۲۰۲۱ فیلم‌برداری شود. شرکت انگلیسی امبارکمنت نیز تهیه‌کنندگی اجرایی و فروش جهانی فیلم را بر عهده دارند. «ایلبی کوگان» نیز نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده دارد.

تهیه‌کننده آئویفی اسالیوان در رابطه با فیلم گفت: «بسیار خوشحالیم که این داستان خنده‌دار، احساسی و اصیل را با کارگردانی امر رینولدز به روی پرده سینما بیاوریم. ایلبی کوگان نویسنده بسیار با استعدادی است و داشتن الیویا کلمن در نقش اول «جوی» مانند رویایی است که به حقیقت پیوسته است.»

رینولدز اضافه می‌کند: «ما از کار کردن با الیویا کلمن، هنرمندی با این استعداد، هوش و عمق و توانایی کمدی خرسندیم. جهت دادن به پتانسیل بالا، توانایی کمدی و شجاعت بی نظیرش که در همه آثارش مشهود است لذت بخش خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید