news-background
news-background

عوامل فیلم پرستاره Don’t Worry Darling با مثبت شدن یک تست کووید قرنطینه شدند؛ تصاویر پشت صحنه از «کریس پاین»، «الیویا وایلد»، «فلورنس پیو» و «هری استایلز»

استودیوی نیولاین چهارشنبه ۴ نوامبر اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم «نگران نباش عزیزم» (دانلود فیلم Don’t Worry Darling با لینک مستقیم) به کارگردانی «الیویا وایلد» پس از مبتلا شدن یکی از عوامل به کووید-۱۹ موقتاً متوقف شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«فلورنس پیو»، «هری استایلز»، «کریس پاین»، «کیکی لین»، «جما چان» و «نیک کرول» و وایلد از جمله ستارگان این فیلم خواهند بود. فیلمنامه‌ی «نگران نباش عزیزم» با همکاری «کیت سیلبرمن»، وایلد و کری و شین ون دایک به نگارش درآمده است. سیلبرمن در «بوک‌اسمارت» (Booksmart) نیز با وایلد همکاری کرده بود. «نگران نباش عزیزم» در لس‌آنجلس فیلمبرداری می‌شد.

در این پروژه پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ی بهداشتی رعایت می‌شد و این تست در یکی از آزمایش‌های روزانه مثبت شد. استودیو نام فرد مبتلا را فاش نکرده اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند او از بازیگران اصلی فیلم نیست هرچند در مجاروت آن‌ها فعالیت می‌کرده است و به همین علت تمامی بازیگران بلافاصله قرنطینه شده‌اند. جز آن فرد تست کرونای هیچ‌یک از عوامل دیگر مثبت نشده است. فیلمبرداری این پروژه به مدت ۱۴ روز متوقف خواهد شد، در حالی که از دو هفته پیش آغاز شده بود.

از زمان آغاز پاندمی، کرونا به چندین پروژه‌ی هالیوودی نفوذ کرده و موجب توقف آن‌ها شده است. اولین مورد آن برای پروژه‌ی بیوگرافیکال «الویس پرسلی» روی داد و «تام هنکس» و همسرش درگیر این بیماری شدند و پس از بهبودی از استرالیا به آمریکا بازگشتند. «رابرت پتینسون» ستاره‌ی فیلم «بتمن» (The Batman) نیز وقتی در حین فیلمبرداری به ویروس مبتلا شد پروژه به مدت دو هفته به حالت تعلیق درآمد. فیلمبرداری «نگران نباش عزیزم» به محض پایان قرنطینه‌ی دو هفته‌ای ادامه پیدا خواهد کرد.

در طول روزهای گذشته تصاویر بسیاری از ستارگان فیلم، اغلب با ماسک، در پشت صحنه منتشر شده بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید