news-background
news-background

«روث ویلسون» از علت جدایی‌اش از سریال The Affair می‌گوید: «احساس امنیت نمی‌کردم»

«روث ویلسون» فاش کرد که در بعضی از لحظات فیلمبرداری سریال «رابطه» (دانلود سریال The Affair با لینک مستقیم) احساس امنیت نمی‌کرده است. این بازیگر بریتانیایی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ در چهار فصل سریال شبکه‌ی شوتایم مقابل «دامینیک وست» بازی کرد، اما برای بازی در فصل پنجم و پایانی بازنگشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ویلسون در مصاحبه با «استایلیست» می‌گوید هنوز نمی‌داند چگونه از تجاربش در حین فیلمبرداری آن سریال حرف بزند: «خشم و هیاهوی زیادی پیرامونش وجود داشت، و این در واقع به من بستگی دارد که چگونه می‌خواهم از زندگی و تجاربم حرف بزنم. وضعیتی در سریال «رابطه» به وجود آمد که درست نبود، اما من با آن کنار آمدم و از خودم محافظت کردم.»

او ادامه می‌دهد: «به پیش از شکل‌گیری جنبش #MeToo و پیش از «هاروی واینستین» برمی‌گردد – با این حال درک بسیار روشن و واضحی داشتم در مورد چیزی که احساس کردم درست نیست، در مورد آنچه در حال وقوع بود، و آنچه در موردش احساس امنیت نمی‌کردم.»

شوتایم در حال حاضر به اظهارات ویلسون واکنش نشان نداده است. دسامبر گذشته منابع نزدیک به سریال گزارش دادند که ویلسون از مدت‌ها قبل به سبب وجود صحنه‌های برهنگی و «برخورد» با «سارا تریم» نویسنده‌ و شورانر سریال، خواهان جدایی بوده است. در این گزارش آمده بود که تریم از بازیگران می‌خواسته حتی برخلاف قراردادشان برهنه شوند.

تریم با انتشار نامه‌ای سرگشاده تمامی این ادعاها را رد کرد و نوشت: «در حین حضور روث در سریال به شکل مداوم سعی کردم از او محافظت کنم و صحنه‌های جنسی را در امنیت و با احترام فیلمبرداری کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۱۹

والا کل سریال لخت بود

نمایش اسپویل