news-background
news-background

غلبه «لئونارد کوئن» بر «زک اسنایدر»؛ نقض کپی رایت موجب حذف تریلرهای Justice League شد

هواداران «زک اسنایدر» و «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) هفته‌ی عجیبی سپری می‌کنند. این هفته علاوه بر اینکه گزارش شد فیلمبرداری صحنه‌های حتی بیشتری از «لیگ عدالت زک اسنایدر» (دانلود فیلم Zack Snyder’s Justice League با لینک مستقیم) آغاز شده، اعلام شد که وکلای «جاس ویدن» کارگردان جانشین اسنایدر در نسخه‌ی اول فیلم، اتهامات «ری فیشر» در خصوص بدرفتاری در حیت تولید آن را رد کرده‌اند و به دنبال آن «فوربز» بعضی از نقل‌قول‌های فیشر را بنا به دلایلی حذف کرده است.

اما شاید عجیب‌تر این بود که تمامی تریلرهای منتشر شده برای «لیگ عدالت زک اسنایدر» که قرار است از شبکه‌ی HBO Max روی ایر برود، از شبکه‌های اجتماعی حذف شده‌اند، بی‌آنکه دلیلی برای این اقدام ارائه شود. دل هواداران اسنایدر و دی‌سی به هزار راه رفت، اما خوشبختانه، «هالیوود ریپورتر» ابهامات را برطرف کرد و توضیح داد هیچ تئوری توطئه‌ای در کار نیست. به نظر می‌رسد که استودیوی برادران وارنر حقوق استفاده از موسیقی «هللویا» (Hallelujah) اثر «لئونارد کوئن» را اخذ نکرده و علت حذف تریلرها همین باشد.

این قطعه‌، مهم‌ترین عنصر سمعی تریلرهای «کات اسنایدر» بود و کارگردان از این اثر کلاسیک بر روی صحنه‌های اکشن اسلو-موشن استفاده کرد. بی‌توجهی به قوانین کپی رایت، از یوتوبرها انتظار می‌رود اما از استودیویی چون برادران وانر قعطاً نه. به هر حال، این حواشی تأثیری بر عرضه‌ی «کات اسنایدر» نخواهد داشت و این فیلم سرانجام در سال ۲۰۲۱ به HBO Max خواهد آمد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید