news-background
news-background

DC FanDome: اولین تریلر Justice League کات «زک اسنایدر» منتشر شد

پس از ماه‌ها انتظار، اسنایدر اولین تریلر رسمی فیلم «لیگ عدالت» بر اساس کات خودش را در رویداد «دی‌سی فن‌دوم» رونمایی کرد.

 

«زک اسنایدر» طبق وعده‌هایی که در روزهای گذشته داده بود، از اولین تریلر رسمی «لیگ عدالت کات اسنایدر» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) رونمایی کرد. این کارگردان از ۲۰ می که وارنرمیدیا انتشار این کات از شبکه‌ی HBO Max در سال ۲۰۲۱ را تأیید کرد، تصاویری از کات خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشت. او در حین برگزاری رویداد مجازی «دی‌سی فن‌دوم» تأیید کرد که کات او در قالب چهار بخش یک ساعته از HBO Max پخش خواهد شد، اما برنامه‌هایی برای انتشار آن در پلتفرم‌های دیگر نیز در حال بررسی است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

پس از جدایی اسنایدر از «لیگ عدالت» در مرحله‌ی پس از تولید با خودکشی دخترش در می سال ۲۰۱۷، هواداران در شبکه‌های اجتماعی خواستار انتشار کات این کارگردان شده بودند. این فیلم توسط اسنایدر پس از فیلم‌های «مرد پولادین» (دانلود فیلم Man of Steel با لینک مستقیم) و «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (دانلود فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice با لینک مستقیم) ساخته شده بود. برادران وارنر با جدایی اسنایدر، «جاس ویدن» را جانشین او کرد تا بر فیلمبرداری مجدد بعضی صحنه‌ها که لحن فیلم را به کلی تغییر می‌داد نظارت کند.

اینکه پس از اضافه شدن ویدن دقیقاً چه اتفاقاتی روی داده هنوز روشن نیست. اما گفته می‌شود که ویدن لحن تلخ کات اسنایدر را تغییر داده و شوخی‌های بیشتری به آن افزوده است. در هفته‌های اخیر، «ری فیشر» بازیگر نقش «سایبرگ» در «لیگ عدالت» ویدن و «جف جانز» و «جان برگ» تهیه‌کنندگان فیلم را به رفتار «تهوع‌آور، ظالمانه، غیرحرفه‌ای و کاملاً غیرقابل‌قبول» در حین فیلمبرداری پروژه متهم کرده است. وارنرمیدیا در حال بررسی ادعاهای فیشر است.

کات ویدن برای «لیگ عدالت» نوامبر سال ۲۰۱۷ عرضه شد و به شکست انجامید. همین مسئله آغازگر کمپین هواداران دی‌سی برای انتشار «کات اسنایدر» بود. آن‌ها تابستان سال ۲۰۱۹ در حین برگزاری نمایشگاه کامیک-کان ۲۰ هزار دلار جمع‌آوری کردند تا با نصب بیلبورد و دیگر اقدامات تبلیغاتی توجه برادران وارنر را برای عرضه‌ی این کات جلب کنند. این تلا‌ش‌ها می ۲۰۲۰ به ثمر نشست و «کات اسنایدر» چراغ سبز گرفت.

«باب گرین‌بلات» مدیر شبکه‌ی HBO Max در آن زمان گفت که مراحل تکمیل «کات اسنایدر» و اعمال جلوه‌های ویژه‌ی بصری نزدیک به ۳۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت. از جمله تفاوت‌های کات اسنایدر با کات ویدن حضور شخصیت «دارک‌ساید»، دیده شدن شخصیت «آیریس وست» با بازی «کیرسی کلمانز» برای اولین بار، و نقش پررنگ‌تر «سایبرگ» است.

بر روی تریلر «کات اسنایدر» ترانه‌ی «هللویا» (Hallelujah) اثر «لئونارد کوئن» قرار گرفته بود که به روشنی پیامی خطاب به هواداران وفادار فیلم در بر داشت. این اولین بار نیست که اسنایدر از این ترانه استفاده می‌کند. او در فیلم «واچمن» (دانلود فیلم Watchmen با لینک مستقیم) نیز در سال ۲۰۰۹ این ترانه را به کار برده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید