news-background
news-background

«جولیا استایلز» به پیش‌درآمد Orphan: First Kill پیوست؛ بازگشت «ایزابل فرمن»

«جولیا استایلز» به پیش‌درآمد فیلم «یتیم» (دانلود فیلم Orphan با لینک مستقیم) که «یتیم: اولین قتل» (Orphan: First Kill) نام گرفته پیوست. «ایزابل فرمن» ستاره‌ی قسمت اول فیلم نیز برای بازی در نقش «استر» بازخواهد گشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ویلیام برنت بل» در حال حاضر مشغول فیلمبرداری این دنباله در وینیپگ است. برای بازگرداندن شخصیت «استر»، سازندگان از ترکیب طراحان گریم طراز اول و تکنیک «پرسپکتیو تحمیل‌شده» استفاده خواهند کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«اولین قتل» به نویسندگی «دیوید کاگشال»، «لینا کلامر» از آسایشگاه روانی گریخته و با جعل هویت دختر یک خانواده‌ی ثروتمند به آمریکا سفر می‌کند. اما زندگی جدید لینا به عنوان استر او را در مقابل مادری قرار می‌دهد که به هر قیمتی از خانواده‌اش محافظت می‌کند.

«الکس میس»، «هل سداف» و «ایتان اروین» با کمپانی «دارک کسل» و «دیوید لسلی»، «جانسون مک‌گلدریک»، «جن گورتن» و «جوسی لیانگ» با کمپانی «ای‌وان» تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

استایلز سابقه‌ی بازی در فیلم‌هایی چون «اغواگران» (Hustlers)، «جیسون بورن» (Jason Bourne)، «دفترچه امیدبخش»‌ (Silver Linings Playbook)، و سریال «دکستر» (Dexter) شوتایم را دارد و با این عنوان نامزد گلدن گلوب شده است. او در حال حاضر بازیگر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال «ریوریا» (Riveria) است. فرمن از سوی دیگر در «هانگر گیمز» (The Hunger Games) و سریال «اربابان سکس» (Masters of Sex) شوتایم ظاهر شده است. او اخیراً به «اتاق خروج ۲» (Escape Room 2) پیوسته که قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود.

قسمت اول «یتیم» در سال ۲۰۰۹ اکران شد و علاوه بر فرمن، «ورا فارمیگا» و «پیتر سارسگارد» در آن ایفای نقش کردند. این فیلم در آمریکا ۴۱.۵ میلیون دلار و در سراسر دنیا ۷۸ میلیون دلار فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید