news-background
news-background

اولین تریلر Bridgerton: سریال تاریخی خالق Scandal برای نت‌فلیکس

 

اولین تریلر سریال جدید «شاندا رایمز» پیش از کریسمس از نت‌فلیکس از راه می‌رسد.

 

نت‌فلیکس اولین تریلر سریال «بریجرتون» (دانلود سریال Bridgerton با لینک مستقیم) را عرضه کرد. این تریلر وعده‌ی سریالی تاریخی شبیه به «داونتن ابی» را می‌دهد اما کمی تند و تیزتر. این درام از رمان‌های پرفروش «جولیا کویین» اقتباس شده و داستانی در مورد هشت فرزند خانواده‌ی بریجرتون روایت می‌کند که هر یک به دنبال یافتن عشق حقیقی زندگی خودند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«دفنی بریجرتون» بزرگترین دختر خانواده‌ی قدرتمند بریجرتون است، که برای اولین بار به «بازار ازدواج» لندن در دوره‌ی ریجنسی وارد می‌شود. در ابتدای جستجوی دفنی برای یافتن عشق، وقتی مطلوب‌ترین دوک لندن به او علاقه‌ پیدا می‌کند، شایعات رسوایی‌آمیزی در مورد او توسط «لیدی ویستلداون» مرموز به نشر درمی‌آید.

«بریجرتون» اولین سریال «شاندا رایمز» برای نت‌فلیکس است که گفته می‌شود با شبکه قراردادی ۱۵۰ میلیون دلاری به امضاء رسانده. خالق سریال‌های «رسوایی» (دانلود سریال Scandal با لینک مستقیم) و «آناتومی گری» (دانلود سریال Grey's Anatomy با لینک مستقیم)، تهیه‌کننده‌ی «بریجرتون» است و «کریس ون دوسن» شورانر آن خواهد بود. فیلمبرداری این سریال در ماه مارس و درست پیش از پاندمی به پایان رسید.

نکته‌ی قابل توجه در مورد این سریال حضور بازیگران رنگین‌پوست در سریالی است که داستانش در عصر ریجنسی لندن می‌گذرد. رایمز با انتخاب بازیگران رنگین‌پوست بیگانه نیست، اما به نظر می‌رسد که او با این سریال قصد دارد ثابت کند که چنین بازیگرانی می‌توانند و باید در هر ژانری نقش‌آفرینی کنند.

«نیکلا کولن»، «لوک نیوتن»، «فیبی داینور»، «روجه-جین پیج»، «جاناتان بیلی»، «کلودیا جسی»، «سابرینا بارتلت»، «بسی کارتر»، «روبی بارکر»، «روث گمل» و «جولی اندروز» از جمله بازیگران سریال خواهند بود.

«بریجرتون» ۲۵ دسامبر (۵ دی ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید