news-background
news-background

«ادی هسل» بازیگر ۳۰ ساله Kids Are All Right در یک حادثه تیراندازی کشته شد

«ادی هسل» که بیشتر با فیلم نامزد اسکار «حال بچه‌ها خوب است» (The Kids Are Allright) شناخته می‌شد، در یک حادثه تیراندازی در تگزاس کشته شد. هسل ۳۰ ساله بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هسل صبح یکشنبه در حادثه‌ای که به نظر به سرقت خودرو شبیه است مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. تحقیقات پلیس در این خصوص در حال انجام است. هسل ۱۶ ژوئیه سال ۱۹۹۰ در کورسیکانا تگزاس متولد شد و در دهه‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ نقش‌های کوتاهی بازی کرد. او بیشت برای بازی در فیلم «حال بچه‌ها خوب است» با بازی «مارک رافلو» و «جولین مور» شناخته می‌شد که در سال ۲۰۱۱ نامزد اسکار بهترین فیلم بود. او سابقه‌ی بازی در سریال علمی-تخیلی «سطح» (دانلود سریال Surface با لینک مستقیم) شبکه‌ی NBC را نیز داشت.

دیگر سریال‌های هسل «استخوان‌ها» (Bones)، «تا مرگ» (Til Death)، «سوث‌لند» (Southland)، «لانگمایر» (Longmire) و بسیاری دیگر بودند. در سینما نیز او سابقه‌ی نقش‌آفرینی در «شجره خانوادگی» (The Family Tree)، «جابز» (Jobs)، «خانه شنی» (House of Dust) و «بمب سیتی» (Bomb City) را داشت که در جشنواره‌ی دالاس برنده‌ی جایزه‌ی مخاطبین شد. آخرین فیلم او «وای لوسی!» (Oh Lucy!) بود که در سال ۲۰۱۷ روی پرده رفت.

هسل که جدا از بازیگری یک موج‌سوار و اسکیت‌بوردر بود، در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه با مجله‌ی «ال» گفته بود: «اسکیت‌بوردینگ بخش عظیمی از زندگی مرا تشکیل می‌دهد، باعث شده در تبلیغات بازی کنم. در تگزاس به اسب‌سواری علاقه داشتم و وقتی به لس‌آنجلس آمدم شیفته‌ی اسکیت شدم. تمامی صحنه‌ها را بدون بدل‌کار بازی کردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید