زمان مطالعه: ۱ دقیقه
منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما باقی ماند
شامگاه دوشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۹، با رایگیری اعضای هیت مدیرهی خانه سینما برای دوازدهمین دوره انتخاب مدیر عاملی، «منوچهر شاهسواری» که از سال ۱۳۹۵ مدیر عامل خانه سینما است، برای سومین دور انتخاب شد و در این سمت باقی ماند. با اینکه پیش از این گزینههای متعددی برای این سمت مطرح شده بود ولی طبق پیشبینیها این جایگاه دگرباره به «منوچهر شاهسواری» رسید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.
در این میان برخی از رسانهها مطرح کردهاند که طبق اساسنامهی خانه سینما امکان باقی ماندن بر جایگاه مدیر عاملی، تنها برای دو دوره وجود دارد، حال باید دید سازمان سینمایی در جریان باقی ماندن «منوچهر شاهسواری» در این سمت، چه دستوری صادر خواهد کرد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید