news-background
news-background

اولین تریلر Hillbilly Elegy «ران هاوارد»: ورود «ایمی آدامز» و «گلن کلوز» به رقابت اسکار

«ران هاوارد» پس از شکست فاجعه‌بار «سولو» به تولید یک فیلم درام روی آورده است.

یکی از آخرین فیلم‌های مدعی اسکار نت‌فلیکس با انتشار اولین تریلر رونمایی شد. «مرثیه هیل‌بیلی» (دانلود فیلم Hillbilly Elegy با لینک مستقیم) به کارگردانی «ران هاوارد» با بازی بازیگران برنده‌ی اسکار «ایمی آدامز» و «گلن کلوز» از کتاب خاطراتی به همین نام نوشته‌ی «جی.دی ونس» اقتباس شده است. دیگر بازیگران فیلم «گابریل بسو»، «هیلی بنت»، «فرایدا پینتو» و «بو هاپکینز» خواهند بود. هاوارد با این پروژه پس از شکست فیلم پرخرج «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo) به یک درام کم‌هزینه‌تر روی آورده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«جی.دی. ونس» با بازی بسو یک دانشجوی حقوق اهل جنوب اوهایو است و وقتی در آستانه‌ی به دست آوردن شغل رؤیایی‌اش قرار می‌گیرد، یک بحران خانوادگی او را وادار می‌کند به خانه‌ای بازگردد که همیشه سعی می‌کرد فراموشش کند. جی.دی باید به مشکلات خانوادگی‌اش از جمله رابطه‌ی سرد با مادرش با بازی آدامز را اصلاح کند.

آدامز شش نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و آخرین با با «معاون» (Vice) نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده است. کلوز از سوی دیگر هفت نامزدی اسکار را کسب کرده و انتظار می‌رفت با «همسر» (The Wife) اسکار بهترین بازیگر زن را به دست آورد اما این جایزه به «الیویا کولمن» بازیگر «سوگلی» (The Favourite) رسید. «مرثیه هیل‌بیلی» می‌تواند آدامز و کلوز را دوباره به رقابت اسکار بازگرداند.

«مرثیه هیل‌بیلی» همچون دیگر فیلم‌های مدعی اسکار نت‌فلیکس ابتدا به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و سپس اواخر نوامبر در اختیار مشترکین شبکه قرار می‌گیرد. دیگر فیلم‌های مدعی اسکار نت‌فلیکس «منک» (Mank) «دیوید فینچر»، «آسمان نیمه‌شب» (The Midnight Sky) «جورج کلونی»، و «۵ قطره خون» (Da Five Bloods) «اسپایک لی» خواهند بود.

نت‌فلیکس «مرثیه هیل‌بیلی‌» را ۲۴ نوامبر (۴ آذر ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید