news-background
news-background

تاریخ پخش فصل یازدهم و پایانی Shameless مشخص شد

شبکه‌ی شوتایم اعلام کرد که فصل یازدهم و پایانی سریال «بی‌شرم» (دانلود سریال Shameless با لینک مستقیم) را ۶ دسامبر (۱۶ آذر ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این شبکه فیلمبرداری طولانی‌ترین سریال تاریخ خود را از ۸ سپتامبر آغاز کرده است. اپیزودهای این فصل قرار بود بهار گذشته تولید شوند اما ویروس کرونا فیلمبرداری را تا اواخر تابستان به تأخیر انداخت. اپیزود پایانی فصل دهم این سریال ۲۶ ژانویه گذشته روی ایر رفت و در پلتفرم‌های مختلف به صورت میانگین ۵.۷ میلیون بیننده داشت.

«ویلیام اچ. میسی»، «جرمی آلن وایت»، «ایتان کاتکسکی»، «شانولا همپتون»، «استیو هاوی»، «اما کنی»، «کامرون موناگان»، «کریستین ایسایا»، «نوئل فیشر» و «کیت ماینر» در فصل پایانی ایفای نقش کرده‌اند. «جان ولز» و «پل ابوت» خالقین «بی‌شرم» بوده‌اند. این سریال در استودیوهای بونانزا و برادران وارنر تولید شده و «جان ولز»، «ایان مک‌دونالد»، «مایکل هیسریش» و «جو لاسن» از جمله تهیه‌کنندگان آنند.

شوتایم اعلام نکرده است که فصل یازدهم در قالب چند اپیزود ساخته شده است. این سریال معمولاً شش ماه پس از پخش از شوتایم به نت‌فلیکس می‌آید، بنابراین انتظار می‌رود که فصل یازدهم تابستان سال ۲۰۲۱ از نت‌فلیکس پخش شود.

زمستان سال گذشته وقتی پایان سریال با فصل یازدهم تأیید شد، ولز گفت: «از حمایت «گری لوین» و تمامی کارکنان شوتایم در همه‌ی این سال‌ها و اینکه به ما اجازه دادند «بی‌شرم» را بسازیم قدردانی می‌کنم. تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای بود و همه‌ی عوامل و بازیگران با دنبال کردن زندگی خانواده گلگر و دوستانشان لحظات شگفت‌انگیزی داشتند. باعث افتخار بود!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید