news-background
news-background

نت‌فلیکس هر سال شش فیلم انیمیشن بلند می‌سازد

«تد ساراندوس» مدیر عامل نت‌فلیکس وعده داد که این شبکه در نظر دارد سالی شش فیلم انیمیشن عرضه کند. هرچند نت‌فلیکس با عناوینی چون «بدنم را گم کرده‌ام» (دانلود فیلم I Lost My Body با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۹ موفقیت‌هایی کسب کرده، اما این سرویس استریمینگ هنوز در زمینه‌ی انیمیشن مانند تولید سریال‌های اریجینال شناخته شده‌ نیست. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ساراندوس در مصاحبه با «ورایتی» پیرامون آینده‌ی نت‌فلیکس وعده‌ی جاه‌طلبانه‌ی تولید شش انیمیشن در سال را داده است. او می‌گوید: «جاه‌طلبی ما در زمینه‌ی انیمیشن در حال حاضر تنها این نیست که به سطح استودیوهای فعال برسیم – ما مسیری انتخاب کرده‌ایم که شش فیلم انیمیشن بلند در سال عرضه کنیم، کاری که علی‌رغم وضعیت مساعد انیمیشن، تاکنون هیچ استودیوی دیگری موفق به انجامش نشده. ما این‌گونه فکر نمی‌کنیم که «چطور کاری که دیگران کرده‌اند را انجام دهیم؟» هیچ‌کس تابه‌حال در این مقیاس کاری که ما می‌کنیم را انجام نداده. تنها راه انجامش نیز این است که یک گروه قابل‌اعتماد داشته باشید تا تصمیماتی اتخاذ کنند و آن‌ها را جدی بگیرند و از آن خود کنند.»

برنامه‌های ساراندوس برای انجام مأموریتی که تاکنون استودیوهای دیگر از جمله پیکسار، دریم‌ورکس، سونی انیمیشن و دیگران موفق به آن نزدیک نشده‌اند ستودنی است. تولید فیلم‌های انیمیشن وقت بسیار زیادی می‌گیرد و به همین علت است که استودیوهای بزرگ یک یا دو فیلم بلند در سال عرضه می‌کنند. برای دستیابی به آثاری که برای مثال پیکسار خلق می‌کند دست کم دو سال زمان لازم است. جدا از این مسئله، هنوز معلوم نیست که آیا نت‌فلیکس با این ادعا نشان می‌دهد که قصد تولید چندگانه‌های انیمیشن را دارد یا صحبت از شش فیلم اریجینال و جداگانه است؟ و چند گروه قرار است بر روی شش فیلم کار کنند؟

عنوان انیمیشن بعدی نت‌فلیکس «روی ماه» (دانلود فیلم Over the Moon با لینک مستقیم) است که اواخر اکتبر پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید