news-background
news-background

تصاویر جدید از «تام کروز» و «هیلی آتول» در پشت صحنه فیلم Mission: Impossible 7

«تام کروز» در پشت صحنه‌ی فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» (دانلود فیلم Mission: Impossible 7 با لینک مستقیم) در کنار «هیلی آتول» دیده شد. این دو بازیگر که به نظر از بازی در این صحنه‌ی رانندگی لذت می‌برند در خودروی زرد رنگی در ایتالیا به چشم می‌خورند، در حالی که یکی از عوامل فیلمبرداری در جلوی سپر روی یک صندلی تعبیه شده و موقت نشسته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کروز ۵۸ ساله و آتول ۳۸ ساله در مقطعی از خودرو بیرون می‌آیند و در حالی که ماسک به صورت زده‌اند در کنار دیگر عوامل به سر می‌برند. در حال حاضر معلوم نیست هدف از فیلمبرداری چنین صحنه‌ای چیست، اما تردیدی وجود ندارد که مخاطبین باید منتظر تعقیب و گریز و اکشن باشند. هفته گذشته کروز روی یک قطار در حال حرکت در نروژ دیده شده بود. در این ویدیو کروز یک دست سیاه پوشیده و در کنار «کریستفر مک‌کواری» کارگردان فیلم و چند نفر دیگر از عوامل مشغول بازی است. ماه گذشته نیز کروز در حال پرش از یک صخره دیده شده بود.

فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» به تازگی در شهر رم ادامه پیدا کرده است. این پروژه یکی از اولین فیلم‌های هالیوودی بود که فوریه گذشته با شیوع ویروس کرونا در ایتالیا تولید آن متوقف شد. عوامل فیلم اخیراً دو کشتی در نروژ اجاره کرده‌اند تا از آن‌ها به عنوان هتل استفاده کنند و خطر شیوع ویروس را به حداقل برسانند.

به دنبال این تأخیرها، تاریخ اکران «مأموریت غیرممکن ۷» از ژوئیه ۲۰۲۱ به نوامبر ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰) موکول شده است. انتظار می‌رود قسمت هشتم فیلم نیز بلافاصله پس از پایان فیلمبرداری قسمت هفتم آغاز شود. «سایمون پگ» و «ربکا فرگوسن» از جمله دیگر بازیگران «مأموریت غیرممکن ۷» خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید