news-background
news-background

تیزر کوتاه Addams Family 2 منتشر شد؛‌ تاریخ اکران هالووین ۲۰۲۱

در حالی که کمتر از یک سال از اکران انیمیشن «خانواده آدامز» (دانلود فیلم Addams Family با لینک مستقیم) و فروش ۲۰۳ میلیون دلاری آن می‌گذرد، توسعه‌ی دنباله‌ای برای این پروژه که با بودجه‌ی ۲۴ میلیون دلاری به تولید رسید آغاز شده است. یونیورسال به تازگی با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کرده است که قسمت دوم هالووین سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در دنباله‌ی فیلم «اسکار آیزک»، «شارلیز ترون»، «کلویی گریس مورتس»، «نیک کرال»، «بت میدلر» و «اسنوپ داگ» برای صداپیشگی بازخواهند گشت و به به «بیل هیدر» و «جاوون ووالتون» به عنوان صداپیشگان جدید می‌پیوندند. «گرگ تیرنان» نیز برای کارگردانی در کنار همکارانش «لورا بروسو» و «کوین پاولوویک» بازمی‌گردد.

این شخصیت‌ها اولین بار در سال ۱۹۳۸ ظاهر شدند و سپس در چند سریال تلویزیونی که معروف‌ترین‌شان یک سریال لایو-اکشن بود که در خلال سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۶ روی ایر رفت به حیات خود ادامه دادند تا در نهایت سر از فیلم لایو-اکشن «بری ساننفلد» در آوردند. سال گذشته این فیلم به صورت انیمیشن بازسازی شد.

تیزر کوتاه منتشر شده وعده‌ی شخصیت‌های ترسناک و در عین حال مضحک و دوست‌داشتنی سابق را می‌دهد. به همراه این ویدیو اولین پوستر فیلم نیز رونمایی شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید