news-background
news-background

تاریخ انتشار بلو-ری The New Mutants اعلام شد

فیلم ابرقهرمانی و ترسناک «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم The New Mutants با لینک مستقیم) که منتقدین آن را بدترین فیلم چندگانه‌ی «اکس-من» دانستند و در بدترین زمان ممکن اکران شد به زودی به صورت دیسک‌های بلو-ری منتشر خواهد شد. «آی‌جی‌ان» گزارش می‌دهد که این فیلم از ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹) بر روی دیسک‌های دی‌وی‌دی، بلو-ری و فورکی یو‌اچ‌دی و دیجیتال عرضه می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم که ابتدا در استودیوی قرن بیستم توسعه پیدا کرد تاکنون ۴۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته و همچنان این روزها در میان پنج فیلم پرفروش هفته جای می‌گیرد. اکران «جهش‌یافتگان جدید» حتی پیش از پاندمی چندین مرتبه با تأخیر مواجه شد، اما هواداران چندگانه سرانجام می‌توانند آن را در منازل خود ببینند. در این فیلم که با بودجه‌ی ۶۷ تا ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده، بازیگرانی چون «بلو هانت»، «میزی ویلیامز»، «چارلی هیتن»، «هنری زاگا»، «آلیس براگا» و «آنیا تیلور-جوی» نقش‌آفرینی کردند.

«جاش بون» کارگردان این فیلم پیش‌تر ادعا کرده بود که فیلمبرداری مجدد بعضی صحنه‌های فیلم به علت رشد فیزیکی بازیگران به دنبال تأخیرهای پیاپی لغو شده است. فیلمبرداری این پروژه از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز شده بود و پس از لغو فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها و ادغام فاکس با دیزنی، سرانجام بون در مارس سال ۲۰۲۰ ادعا کرد که فیلم به پایان رسیده و آماده‌ی اکران است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در ژانویه سال ۲۰۲۰ وب‌سایت باشگاه هواداری دیزنی «جهش‌یافتگان جدید» را یکی از عناوین جدید «دنیای سینمایی مارول» توصیف کرد. اما استودیو به فاصله‌ی کوتاهی این توضیحات را نتیجه‌ی یک اشتباه خواند و گفت فیلم ارتباطی با «دنیای سینمایی مارول» ندارد. این فیلم پس از فراز و نشیب‌های بسیار سرانجام ۲۸ آگست ۲۰۲۰ روی پرده رفت.

«جهش‌یافتگان جدید» در حال حاضر از ۸۹ نقد امتیاز ۳۴ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید