news-background
news-background

اولین تصاویر از «تام هنکس» در فیلم News of the World تازه‌ترین ساخته «پل گرین‌گرس»

گرین‌گرس و هنکس بادرامی که با «کاپیتان فیلیپس» بسیار متفاوت به نظر می‌رسد بازگشته‌اند.

هواداران «تام هنکس» برای دیدن اثر بعدی بازیگر پس از «گری‌هوند» (Greyhound) اپل تی‌وی پلاس نباید زیاد منتظر بمانند. فیلم جدید هنکس محبوب «اخبار دنیا» (دانلود فیلم News of the World با لینک مستقیم) است که توسط «پل گرین‌گرس» کارگردانی شده است. این فیلمساز در «کاپیتان فیلیپس» (دانلود فیلم Captain Phillips با لینک مستقیم) با هنکس همکاری کرده است. «اخبار دنیا» که تاریخ اکرانش بی‌شباهت با فیلم برنده‌ی اسکار «۱۹۱۷» ساخته‌ی «سم مندز» نیست، می‌تواند یکی از مدعیان کسب جوایز آکادمی باشد. مجله‌ی «ونتی فر» امروز سه‌شنبه اولین تصاویر از «اخبار دنیا» را منتشر کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این فیلم هنکس نقش مردی را بازی می‌کند که در صحرای تگزاس سفر می‌کند تا نمایشی تک نفره در مورد داستان‌های واقعی کهن اجرا کند. هدف او جدا به دست آوردن چند سکه، این است که مردم را دور هم جمع کند و نگاه‌شان به دنیا را بسط دهد. این مرد وقتی به دختر جوانی با بازی «هلنا زنگل» برمی‌خورد که آخرین بازمانده‌ی یک سانحه در میان صحراست، وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شود.

گرین‌گرس در مصاحبه با «ونتی فر» شخصیت هنکس را به رشته‌ای تشبیه می‌کند که اعضای یک جامعه را به هم وصل می‌کند. اگرچه داستان فیلم در «غرب وحشی‌» روی می‌دهد، اما گرین‌گرس داستان شخصیت هنکس و ارتباطش با دختر جوان را کنایه‌ای به جامعه‌ی معاصر آمریکا می‌داند.

گرین‌گرس می‌گوید: «هرچند داستانش در آن زمان می‌گذرد، اما فیلمی است در مورد زمانه‌ی ما. همسایه‌ها و خانواده‌ها و جوامع در منازعاتی سخت و گاهی خشن با یکدیگرند، و مردم آمریکا باید تصمیم بگیرند که چه کسانی هستند... این چیزی است که می‌خواستم در فیلم بررسی کنم. این مسیر به کجا ختم می‌شود؟ مسیر التیام چه شکلی خواهد داشت؟ و در داستان این مرد و دختر جوان، این دو شخصیت، هر دوی آن‌ها به دلایلی گمشده‌اند. آن‌ها باید بفهمند که به کجا تعلق دارند و چه باید کرد. می‌خواستم این وسترن چنین کارهایی انجام دهد.»

فیلم «کاپیتان فیلیپس» هنکس و گرین‌گرس شش نامزدی اسکار را دریافت کرد و ۲۱۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «کاپیتان فیلیپس» اگرچه در بخش «بهترین فیلم» رقابت کرد اما آکادمی هنکس را در بخش بهترین بازیگر مرد نامزد نکرد.

«اخبار دنیا» ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید