news-background
news-background

فیلم Greenland «جرارد باتلر» در سالن‌های سینمای آمریکا اکران نمی‌شود

فیلم‌های سراسر اکشن با بازی «جرارد باتلر» هنوز طرفداران خاص خودش را دارد و به همین علت است که این بازیگر همچنان در چنین فیلم‌هایی ظاهر می‌شود. اما در حالی که سالن‌های سینما در آمریکا بر روی فیلم جدید او «گرین‌لند» (دانلود فیلم Greenland با لینک مستقیم) حساب باز کرده بودند، استودیوی اس‌تی‌اکس به تازگی اعلام کرده است که این فیلم در سینماهای ایالات متحده اکران نخواهد شد و مستقیماً وارد پلتفرم‌های وی‌اودی‌ می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اس‌تی‌اکس ترجیح داده است که فیلم اکشن «گرین‌لند» را با قیمت پریمیوم در وی‌او‌دی‌ها عرضه کند، در حالی که پیش‌تر قرار بود ابتدا بهار و سپس پاییز روی پرده برود. این فیلم اخیراً به کلی از تقویم اکران استودیو خارج شده بی‌آنکه تاریخ اکران جدیدی برای آن اعلام شود. به نظر می‌رسد که دلیل این کار این است که استودیو در حال مذاکره برای انتشار مستقیم فیلم در شبکه‌ی نمایش خانگی بوده. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هرچند این استراتژی جدیدی نیست و دیگر استودیوها در حین پاندمی فیلم‌های اکران نشده‌ی خود را در وی‌او‌دی‌ها عرضه کرده‌اند، اما جنبه‌ی جالب مسئله مبلغی است که شبکه‌ی HBO برای پخش انحصاری و حقوق استریم آن پرداخت کرده است. «گرین‌لند» قرار است از ۱۳ اکتبر در پی‌وی‌او‌دی‌ها به فروش گذاشته شود و سپس از ۲۷ اکتبر امکان اجاره‌ی آن با قیمتی پایین‌تر فراهم شود. اما از اوایل سال ۲۰۲۱، «گرین‌لند» به شبکه‌ی HBO و پلتفرم استریمینگ HBO Max خواهد رفت. گفته می‌شود که این شبکه برای «گرین‌لند» مبلغی حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار پرداخت کرده است. این در حالی است که HBO برای پخش «آموزش نادرست» (Bad Education) با بازی «هیو جکمن» مبلغی بسیار کمتر هزینه کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید