news-background
news-background

پروانه نمایش فیلم «عنکبوت» صادر شد

پروانه‌ی نمایش فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی «ایرج ابراهیم زاده»، نویسندگی «اکتای براهنی» و تهیه‌کنندگی «جواد نوروزبیگی»، سرانجام پس از گذشت چند ماه صادر شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اولین حضور جهانی سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی «ایرج ابراهیم زاده» در جشنواره‌ی فیلم بوسان که ۳۰ مهر تا ۹ آبان در کره جنوبی برگزار می‌شود، خواهد بود.

از بازیگرانی که در آخرین ساخته‌ی ایرج ابراهیم زاده به ایفای نقش پرداختند می‌توان از محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدان بخش، فرید سجادی حسینی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی راد، گلنوش قهرمانی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، غلامعلی رضایی، حمید حاجی محمدزاده، میثم دامن زه، حامد شیخی، رضا شیخ انصاری، سید جمشید حسینی، آویسا سجادی، سحر عبدالهی و امیر سیدی نام برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید