news-background
news-background

تاریخ انتشار بلو-ری Bill & Ted Face the Music مشخص شد

استودیوی «اوریون پیکچرز» اعلام کرد که فیلم «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» (دانلود فیلم Bill & Ted Face the Music با لینک مستقیم) به کارگردانی «دین پاریزو» و بازی «کیانو ریوز» و «الکس وینتر» از ۲۰ اکتبر در پلتفرم‌های دیجیتال (WEB-DL) و از ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ماه ۱۳۹۹) بر روی دیسک‌های بلو-ری و دی‌وی‌دی منتشر خواهد شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

دیگر بازیگران فیلم «سامارا ویوینگ»، «بریجت لاندی-پین» در نقش دختران بیل و تد، «آنتونی کاریگان»، «جیلین بل»، «ایمی استاچ»، «ویلیام سدلر»، «هال لندن جونیور»، «کریستن شال»، «هالند تیلور»، «کید کادی»، «ارین هیز»، و «بک بنت» بودند.

اوریون و ام‌جی‌ام قسمت سوم «بیل و تد» را با قیمت پریمیوم در وی‌اودی‌ها منتشر کردند و همزمان در هر سالن سینمایی که در دسترس بود روی پرده بردند. این فیلم ۳.۳ میلیون دلار از زمان افتتاحیه‌اش در تاریخ ۲۸ آگست در سالن‌های سینما فروخته، اما منابع نزدیک به فیلم می‌گویند فروش آن از پی‌وی‌او‌دی‌ها به ۳۲ میلیون دلار می‌رسد. این فیلم در حالی اکران شد که ۶۲ درصد سینماهای آمریکا بازگشایی شده بودند. «بیل و تد ۳» با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم با بودجه‌ی ۲۵ میلیون دلاری ساخته شد اما ام‌جی‌ام در آن سرمایه‌گذاری نکرد، در عوض پخش داخلی فیلم را متقبل شد و ۱۵ درصد از فروش را دریافت کرد. این استودیو ۱۵ میلیون دلار برای تبلیغات و ۳.۸ میلیون دلار برای پخش فیلم هزینه کرده و ۸۰ درصد فروش فیلم در شبکه‌های کابلی و دیجیتال دریافت می‌کند.

استودیوها معمولاً فروش خود در پی‌وی‌او‌دی‌ها را اعلام نمی‌کنند، هرچند در حین پاندمی فیلم‌های بسیاری از جمله انیمیشن «اسکوب» (Scoob) برادران وارنر و «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) یونیورسال مستقیماً در این پلتفرم‌ها عرضه شده‌اند و بنابر آخرین گزارش‌های غیررسمی نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار فروخته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید