news-background
news-background

سریال Conan The Barbarian در نت‌فلیکس ساخته خواهد شد

نت‌فلیکس مراحل ابتدایی توسعه‌ی سریال لایو-اکشنی بر اساس شخصیت «کنان» که توسط «رابرت ای. هاوارد» خلق شده را آغاز کرده است. این پروژه در کمپانی «پث‌فایندر میدیا» با مدیریت «فردریک مالمبرگ» و «مارک ویلر» تولید خواهد شد و اولین پروژه‌ای است که با همکاری نت‌فلیکس و «کنان پراپرتیز» توسعه پیدا می‌کند. بر اساس قرارداد میان این دو کمپانی، امتیاز ساخت فیلم و سریال انیمیشن و لایو-اکشن «کنان» را منحصراً در اختیار گرفته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نت‌فلیکس اخیراً به خریداری برندهای بین‌المللی و شناخته‌شده گرایش پیدا کرده است. آن‌ها پیش‌تر امتیاز ساخت سریال بر اساس «سرگذشت نارنیا» (Chronicles of Narnia) را هم خریداری کرده بودند. جستجوی نت‌فلیکس برای یافتن نویسنده‌ی فیلمنامه و کارگردان از حالا آغاز شده است. مالمبرگ و ویلر تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هاوارد در سال ۱۹۳۲ شخصیت «کنان بربر» (Conan the Barbarian) را در قالب داستان‌های کوتاهی که در مجله‌ی «داستان‌های عجیب» (Weird Tales) منتشر شدند معرفی کرد. داستان‌های کنان ژانر جدید «شمشیر و جادوگری» را خلق کرد و در طول سالیان منبع الهام کتاب‌های مصور، رمان، فیلم بلند، دو سریال تلویزیونی، و چندین بازی ویدیویی شد.

«آرنولد شوارزنگر» در سال ۱۹۸۲ در فیلم «کنان بربر» (دانلود فیلم Conan the Barbarian با لینک مستقیم) این نقش را بازی کرد و به واسطه‌ی آن به یک فوق‌ستاره جهانی تبدیل شد. در ریبوت این فیلم در سال ۲۰۱۱ به تهیه‌کنندگی مالمبرگ نیز «جیسون موموآ» این نقش را تکرار کرد. دو سال قبل یک سریال درام بر اساس آثار هاوارد در شبکه‌ی آمازون در حال توسعه بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید