news-background
news-background

«جویی کینگ» در اقتباس نت‌فلیکس از Uglies بازی می‌کند

به دنبال موفقیت فیلم «غرفه بوسه» (دانلود فیلم The Kissing Booth با لینک مستقیم)، نت‌فلیکس و «جویی کینگ» همکاری خود را با اقتباس از رمان فانتزی و دیستوپیایی «بی‌ریخت‌ها» (Uglies) به نویسندگی «اسکات وسترفیلد» ادامه می‌دهند. «مک‌جی» که فیلم‌های اخیرش همگی در نت‌فلیکس عرضه شده برای کارگردانی انتخاب شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان کتاب در دنیایی روی می‌دهد که افراد در سن ۱۶ سالگی با عمل جراحی اجباری تفاوت‌های ظاهری خود را از بین می‌برند تا به یک زیبایی استاندارد و مشخص برسد. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند کینگ یکی از هواداران رمان است و نت‌فلیکس را برای ساخت پروژه تشویق کرده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«کریستا ورناف» نویسنده‌ی فیلمنامه و «جان دیویس» و «جوردن دیویس» برای «دیویس اینترتینمنت»، «دن اسپیلو» برای «انداستری اینترتینمنت»، «مک‌جی» و «ماری وایولا» برای «واندرلند» و وسترفیلد تهیه‌کنندگان فیلم خوهند بود.

«جویی کینگ» تابستان گذشته در دنباله‌ی «غرفه بوسه» نت‌فلیکس ظاهر شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که قسمت سوم این فیلم هم همزمان با قسمت دوم فیلمبرداری شده و سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. او برای بازی در سریال «تظاهر» (The Act) هولو در نقش «جیپسی» نامزد امی شد و با این شبکه قرارداد بسته است. در ماه آگست نیز اعلام شد که کینگ در فیلم «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) سونی در مقابل «برد پیت» بازی می‌کند. کینگ در مینی‌سریال «بارقه‌ای از نور» (A Spark of Light) برای سونی پیکچرز تله‌ویژن هم بازی می‌کند.

«بی‌ریخت‌ها» چهارمین فیلمی است که «مک‌جی» برای نت‌فلیکس می‌سازد. او پیش‌تر دو فیلم «پرستار کودک» (The Babysitter) و «حاشیه دنیا» (Rim of the World) را کارگردانی کرده بود. ورناف یکی از تهیه‌کنندگان و شورانرهای سریال پربیننده‌ی «آناتومی گری» (Grey's Anatomy) شبکه‌ی ABC است و سریال جدید او «یاغی» (Rebel) با بازی «کیتی سگال» به تازگی سفارش ساخت دریافت کرده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید