news-background
news-background

درخواست «دیوید فینچر» از «گری اولدمن» برای بازی در فیلم Mank: طبیعی به نظر رسیدن

فیلم «منک» برای بازیگر برنده‌ی اسکار چالش‌های عجیبی ایجاد کرده تا جلوی دوربین «طبیعی» به نظر برسد.

 

«گری الدمن» به لطف بازی در «تلخ‌ترین ساعت» (دانلود فیلم Darkest Hour با لینک مستقیم) در نقش «وینستون چرچیل» با گریمی سنگین، برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد شد. اولدمن در طول دوران بازیگری‌اش از «تلخ‌ترین ساعت» گرفته تا «دراکولا» (Dracula) و «هری پاتر» (Harry Potter) اغلب بر روی آرایش مو و گریم تکیه کرده تا به شخصیت‌هایی که بازی می‌کند نزدیک شود، به همین علت فیلم درام بیوگرافیکال «منک» (دانلود فیلم Mank 2020 با لینک مستقیم) چالش عجیبی برای او بوده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«دیوید فینچر» کارگردان «مانک» به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» گفته است که تنها یک درخواست از الدمن برای بازی در این نقش داشته: اینکه «گری طبیعی» باشد.

الدمن در مورد چالش‌های بازی در نقش یک شخصیت واقعی بدون کمک گریم می‌گوید: «با خود فکر کردم: «وای، لعنت بر شیطان!» به یاد نمی‌آورم آخرین باری که چنین به نظر رسیده‌ام چه زمانی بوده. همیشه جوری به نظر رسیده بودم! فکر کردم: «در این باره تردید دارم.» هیچ شباهتی به «مانک» ندارم.»

الدمن اضافه می‌کند: «شباهت‌هایی میان [تام برک در نقش] ولز و «آماندا سایفرید» در نقش «ماریون دیویس» وجود دارد، «چارلز دنس» هم گریم بسیار سنگینی دارد، بنابراین به شخصیت [ویلیام رندلف هرست] شبیه است. اما من چیزی که به آن تکیه کنم نداشتم. بعد وقتی که شروع کردیم فکر کردم: «بله، حق با دیوید بود.» نه حقه‌ای لازم است نه هیچ چیز دیگری. فقط: همین است که هست. پذیرفتمش.»

الدمن در «مانک» نقش «هرمان جی. مانکیویچ» نویسنده‌ی برنده‌ی اسکار فیلم «شهروند کین» (دانلود فیلم Citizen Kane با لینک مستقیم) به کارگردانی «اورسن ولز» را بازی می‌کند. فیلمنامه‌ی این فیلم را «جک فینچر» پدر «دیوید فینچر» به نگارش درآورده و داستانی در مورد چالش‌های نویسنده در روزهای نگارش فیلمنامه‌ی «شهروند کین» روایت کرده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«مانک» نه تنها اولین نقش بزرگ الدمن پس از «تلخ‌ترین ساعت» است، بلکه اولین فیلم بلند فینچر از سال ۲۰۱۴ وقتی «دختر گمشده» (Gone Girl) را ساخت نیز خواهد بود. دیگر بازیگران فیلم «لیلی کالینز» و «تام پلفری» بوده‌اند.

نت‌فلیکس تاریخ عرضه‌ی این فیلم را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود که تا پایان سال میلادی آن را اکران کند. «اریک راث» تهیه‌کننده‌ی فیلم پیش‌تر فاش کرده بود که فیلم در ماه اکتبر عرضه خواهد شد، اما این شبکه انتشار فیلم مدعی اسکار «محاکمه ۷ شیکاگویی» (The Trail of Chicago 7) را برای ۱۶ اکتبر در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید