news-background
news-background

واکنش منتقدین به فیلم Enola Holmes

 

«انولا هولمز» (دانلود فیلم Enola Holmes با لینک مستقیم) تریلر رازآلود آمریکایی به کارگردانی «هری بردبیر» و فیلمنامه‌ی «جک تورن» است که بر اساس اولین کتاب از سری رمان‌هایی به همین نام از «نانسی اسپرینگر« ساخته شده است. این فیلم به خواهر نوجوان شرلوک هلمز مشهور، کارآگاه افسانه‌ای می‌پردازد. انولا کاراکتری است که از سال ۲۰۰۶ به ماجراهای شرلوک هلمز اضافه شد، دختری که همه‌ی مشکلات را حل می‌کند و گاهی از برادرانش پیشی می‌گیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اما تازه‌ترین ساخته‌ی «هری بردبیر»، انولا هلمز، روایت ناپدید شدن مادر (هلنا بونهام کارتر) انولا هولمز در جشن تولد ۱۶ سالگی‌اش است و حالا تغییر ناگهانی در زندگی انولا که دوران کودکی آزادانه و خوشی را داشته است. انولای جوان برای پیدا کردن مادرش به دو برادر بزرگ‌ترش شرلوک و مایکرافت پناه می‌برد، اما در این بین متوجه می‌شود برادرانش، آنچنان علاقه‌ای به پیگیری این موضوع ندارند و می‌خواهند سریعاً او را به مدرسه‌ی عالی بفرستند. در نهایت انولای جوان و جسور، به لندن می‌رود تا برای پیشرفت در دنیایی تاریک و مبهم، مسیر حرفه‌ای خود را هموار کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«میلی بابی براون» که به عنوان شخصیت اصلی در این فیلم بازی می‌کند، به خوبی از پس نقش برآمده است و شخصی را نشانمان می‌دهد که هوشمندانه و جسورانه، معماهای چالش برانگیز و اسرار مختلفی را حل می‌کند و جایگاه خودش را در انگلستان دوره‌ی ویکتوریایی اثبات می‌کند. انولا هلمز، به طور کلی نقدهای متفاوتی را به همراه داشت و در این میان تعداد زیادی از نقدها متوسط و رو به بالا بودند و بیشتر منتقدان، از عملکرد و اجرای میلی بابی براون تقدیر کردند.

 

فیلم Enola Holmes با زیرنویس فارسی

 

هالیوود ریپورتر: انولا هلمز که اقتباسی است از اولین کتاب های اسپرینگر، اثر خوش ساختی است و هری بردبیر یک ویترین خوب برای میلی بابی براون، ستاره‌ی چیزهای عجیب و غریبش ایجاد می‌کند و البته براون نشان می‌دهد که در آمیختن عزم راسخ با شوخ طبعی مهارت دارد، اگرچه این فیلم قصد ندارد به یک کمدی اکشن تبدیل شود.

پلی‌لیست: اقتباس هری بردبیر از اولین کتاب از مجموعه نانسی اسپرینگر: پرونده مارکسی گمشده، در مورد خواهر کوچکتر شرلوک هلمز و اسرار مختلفی که او باید حل کند، کاملا خوشحال کننده است. اقتباسی جذاب و با حس پویایی و سرشار از انرژی. انولا هلمز یک رمز و راز جذاب و یک ماجراجویی پر زرق و برق با یک رشته جریانات فمینیستی است که ویترین مناسبی است برای استعدادهای جذاب همچون میلی بابی براون، ستاره‌ی «چیزهای عجیب».

نیویورک تایمز: انولا هلمز فیلم به خوبی توانسته میان موضوعات مختلف و ماجراجویی‌های قهرمان فیلم تعادل ایجاد کند و البته بخش زیادی از این موفقیت هم به خاطر بازی خوب میلی بابی براون است، بازیگری که با بازی پر انرژی، رنگ تازه‌ای به دنیای خلاقانه هلمز می‌زند.

 

تریلر فیلم Enola Holmes

 

امپایر: انولا هولمز یک یادآوری خوب و دل‌انگیز است و نشان می‌دهد یک داستان قدیمی و محبوب را همیشه می‌توان بازگو کرد، اگرچه ممکن است برای دفعه‌ی بعد به آموزه‌های دقیق‌تری در مورد فمینیسم نیاز داشته باشد.

سینمابلند: فیلم درخشان و عالی نت‌فلیکس، انولا هولمز ، که بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های نانسی اسپرینگر ساخته شده است، از عملکرد پر جنب و جوش، هوشمند و جذاب میلی بابی براون بسیار سود می‌برد. او در این‌جا به قدری خوب است که در تمامی لحظات مخاطب را همراه می‌سازد.

واشینگتن پست: انولا هولمز،  اقتباس جک تورن از سری کتاب‌های پرطرفدار نانسی اسپرینگر و کارگردانی هری بردبیر با زیبایی‌های بصری غنی، قهرمان خود را از املاک شلوغ و جذاب در حومه‌ی انگلیس به لندن می‌برد، شهری بزرگ که انواع و اقسام تنوع زیستی در آن به چشم می‌خورد. درست مانند تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد ساخته‌ی اخیر آرماندو ایانوچی، انولا هولمز نیز یک تولید متنوع و خوش رنگ و لعاب است.

گاردین: به نظر می‌رسد فیلم جدید نت‌فلیکس، انولا هولمز ، از چند جهت به بیراهه می‌رود. به عنوان اقتباس از ادبیات نانسی اسپرینگر با محوریت خواهر پرزرق و برق کارآگاه معروف شرلوک هلمز، یک نوع پوچی و بی‌هدفی را به همراه دارد. با این وجود به لطف فرمان بی‌نظیر هری بردبیر، کارگردان «فلیبگ» و حضور هوشمندانه اما نه چندان زیبای میلی باب براون ستاره‌ی «چیزهای عجیب»، این یک نمایش خانوادگی سریع و درخشان است که والدین و بچه‌ها می‌توانند به راحتی و با حس خوب آن را تماشا کنند و از آن لذت ببرند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۹

معلوم نیست چقدر پول می‌گیرن نقد مثبت بنویسن! با این نقدا آدم فکر می‌کنه فیلم جزو شاهکارای تاریخ سینماست.

نمایش اسپویل