news-background
news-background

سونی The Human Voice آلمودوار و نت‌فلیکس Guilty «جیک جیلنهال» را خریداری کرد

سونی پیکچرز کلاسیکس همکاری طولانی خود با «پدرو آلمودوار» را ادامه داد و امتیاز پخش فیلم ۳۰ دقیقه‌ای «صدای انسانی» (دانلود فیلم The Human Voice با لینک مستقیم) او با بازی «تیلدا سوئینتون» را خریداری کرد. این فیلم که در جشنواره‌ی نیویورک اکران شده، از نمایشنامه‌ای نوشته‌ی «ژان کوکتو» اقتباس شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این فیلم زنی گذر زمان را در کنار چمدان‌های معشوق سابقش که قرار است نزد او بیاید اما هرگز از راه نمی‌رسد، و سگ بی‌قراری که نمی‌داند اربابش او را ترک کرده نظاره می‌کند. این فیلم یکی از مدعیان کسب اسکار در بخش بهترین فیلم کوتاه خواهد بود. رابطه‌ی آلمودوار با سونی به سال ۱۹۹۹ و فیلم «همه چیز در مورد مادرم» (All About My Mother) که برنده‌ی اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد برمی‌گردد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فیلم «گناهکار» (The Guilty) به کارگردانی «آنتوان فوکوآ» و بازی «جیک جیلنهال» نیز با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری توسط نت‌فلیکس خریداری شده است. این فیلم تریلر از درامی دانمارکی به کارگردانی «گوستاو مولر» اقتباس خواهد شد. «نیک پیزولاتو» خالق «کارآگاه واقعی» (True Detective) نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی این پروژه است.

نت‌فلکس در هفته‌های اخیر پروژه‌های بسیاری از جمله فیلم «کبود» (Bruised) «هالی بری» را با قیمت ۲۰ میلیون دلار، «تکه‌های یک زن» (Pieces of a Woman) با بازی «شیا لابوف» و «ونسا کربی» را با ۱۰ میلیون دلار و «مالکم و ماری» (Malcolm & Marie) با بازی «زندیا» و «جان دیوید واشینگتن» را خریداری کرده است.

فوکوآ پس از این پروژه فیلم درام برده‌داری «رهایی» (Emancipation) را که با قرارداد گران‌قیمت دیگری به اپل‌تی‌وی پلاس فروخته شده را با همکاری «ویل اسمیت» کارگردانی می‌کند. جیلنهال و فوکوا در سال ۲۰۱۵ در فیلم «چپ‌دست» (Southpaw) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید