news-background
news-background

دومین تریلر Over the Moon: انیمیشن موزیکال نت‌فلیکس با کارگردانی اسطوره دیزنی

 

نت‌فلیکس با فیلم انیمیشن موزیکال «روی ماه» به کارگردانی «گلن کین» برای اسکار رقابت می‌کند.

 

نت‌فلیکس اولین تریلر «روی ماه» (دانلود انیمیشن Over the Moon با لنیک مستقیم) را همزمان با فستیوال «ماه پاییز» در چین منتشر کرد. «گلن کین» برنده‌ی اسکار و اسطوره‌ی دیزنی این انیمیشن موزیکال چشم‌نواز را بر اساس افسانه چینی «الهه ماه» کارگردانی کرده است. «کن جئونگ» صداپیشگه‌ی «روی ماه» و خوانندگان بین‌المللی فیلم دوشنبه گذشته در شبکه‌های اجتماعی تریلر را به اشتراک گذاشتند و در بازاریابی آن مشارکت کردند. این فیلم محصول مشترک «پرل استودیو» (Abominable) و سونی پیکچرز است و «جان کارز» (Paperman) دیگر کارگردان آن است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در «روی ماه» نوجوان ۱۳ ساله‌ای به نام «فی فی» موشکی می‌سازد تا با آن به ماه سفر کند و «چانگ-ای» الهه ماه را ملاقات کند. اما این سفر با «لوناریا» رنگارنگ سبب می‌شود که او تغییر را بپذیرد و شادی و لذت را دوباره کشف کند. ترانه‌های اریجینال فیلم توسط «کریستفر کرتیس»، «مارجری دافیلد» و «هلن پارک» خلق شده‌اند و موسیقی متن فیلم را «استیون پرایس» برنده‌ی اسکار نوشته است. دانلود انیمیشن.

انیمیشن Over the Moon با دوبله فارسی

«روی ماه» اولین فیلم بلند کین در مقام کارگردان است. او در سال ۲۰۰۸ قرار بود فیلم «گیسوکمند» (Tangled) را کارگردانی کند اما عارضه قلبی موجب جدایی او از پروژه شد. این انیماتور تحسین‌شده که بر روی شخصیت‌های آریل، علاءالدین، دیو، و تارزان کار کرده، می‌گوید در مورد این فیلم چیزی که غافلگیرش کرده «تکنولوژی و ریشه‌های عمیق آن در سنت» بوده است.

کین در مورد طراحی شخصیت «فی فی» می‌گوید: «باور عجیبی دارم که شخصیت‌ها پیش از آنکه طراحی‌شان کنید وجود دارند. [فی فی] بصیرت قدرتمندی دارد. نه فقط در چشمانش، بلکه او فراسو را می‌بیند. چیزی را می‌بیند که وجود ندارد.»

«روی ماه» ۲۳ اکتبر (۲ آبان ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید