news-background
news-background

تاریخ احتمالی عزیمت «تام کروز» به فضا مشخص شد

«تام کروز» و «داگ لایمن» ممکن است اکتبر سال ۲۰۲۱ برای فیلمبرداری فیلم جدیدشان به فضا سفر کنند. دوشنبه گذشته صفحه‌ی توئیتر «نشریه شاتل فضایی» (Space Shuttle Almanac) تصویری از فضاپیماهایی که تا سه سال آینده توسط کشورهای مختلف به فضا فرستاده می‌شوند را منتشر کرد. این چارت در نگاه اول ممکن است بی‌اهمیت جلوه کند اما در میان اسامی ذکر شده در آن چند نام هالیوودی به چشم می‌خورد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در بخش اکتبر ۲۰۲۱ این چارت عبارت «اسپیس‌اکس کرو دراگون» (SpaceX Crew Dragon) درج شده و تصویر فضاپیمای کوچکی در کنار آن دیده می‌شود. در کنار این طرح سه نام «لوپر آلگریا» پایلوت اسپیس‌اکس، «تام کروز» توریست ۱ و «داگ لایمن» توریست ۲ قید شده است. در این فضاپیما یک جای خالی برای توریست سوم هم وجود دارد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هرچند هنوز مشخص نیست که سفر فضایی اکتبر ۲۰۲۱ مقدماتی است یا لایمن و کروز برای انجام فیلمبرداری به فضا می‌روند، اما به نظر می‌رسد که کروز به زودی سیاره‌ی زمین را ترک خواهد کرد. در ماه می گزارش شد که کروز با همکاری «ایلان ماسک» و ناسا اولین فیلم داستانی تاریخ سینما را در فضا فیلمبرداری می‌کند. در ماه ژوئیه نیز گزارش شد که یونیورسال این پروژه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری را می‌سازد.

کروز در حال حاضر در نروژ به سر می‌برد و مشغول فیلمبرداری قسمت‌های بعدی «مأموریت غیرممکن» است. او و تهیه‌کنندگان فیلم دو کشتی برای عوامل فیلم اجاره کرده‌اند تا از دست کم یکی از آن‌ها به عنوان هتل استفاده کنند و خطر ابتلا به ویروس کرونا را به حداقل برسانند، هرچند این اقدام با اعتراض بعضی از گروه‌ها مواجه شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید