news-background
news-background

«کری کون»: دیوید فینچر کمال‌گراست اما اشتباه را دوست دارد

«کری کون» می‌گوید «دیوید فینچر» اگرچه یک فیلمساز کمال‌گراست، اما از اشتباهات بیزار نیست.

«دیوید فینچر» در هالیوود به کمال‌گرایی هنگام فیلمبرداری شهرت دارد. این کارگردان به گفته‌ی «آماندا سایفرید» بازیگر فیلم «مانک» (دانلود فیلم Mank 2020 با لینک مستقیم) برای یکی از صحنه‌ها در طول یک هفته حدود ۲۰۰ برداشت ضبط کرده است. «کری کون» نیز به یاد می‌آورد که فینچر یکی از صحنه‌های «دختر گمشده» (دانلود فیلم Gone Girl با لینک مستقیم) را ۷۰ بار ضبط کرده است، اما به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» گفته است که این برداشت‌های پرشمار برای او اتفاق بدی نبوده چرا که اولین فیلم بلند سینمایی خود را تجربه می‌کرده است.

کون می‌گوید: «چیزی که من در مورد دیوید کشف کردم این بود که او مثل من کمال‌گراست، بنابراین وقتی بخواهد ۷۰ برداشت بگیرد برای من به معنای این است که می‌توانم تمرین کنم و پیشرفت کنم. او قاب را به من نشان می‌داد و می‌گفت چرا چیزهایی که از من می‌خواست را از من می‌خواست. نباید ناراحت شوید زیرا او به تصویر کلی نگاه می‌کند.»

کون اضافه می‌کند که فینچر شاید یکی از کمال‌گراترین فیلمسازان هالیوود باشد اما این به معنای مبرا بودنش از خطا نیست. کون به یاد می‌آورد که فینچر اشتباهاتش هنگام فیلمبرداری «دختر گمشده» را پذیرفته و گاهی از اینکه بعضی بازیگران اقدامی غیرمنتظره می‌کردند هیجان‌زده می‌شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کون می‌گوید:‌ «مردم فکر می‌کنند او کمال‌گراست، اما او از اشتباهات را هم دوست دارد زیرا برای او این خطاها انسانی‌ترین لحظات‌اند.» و اضافه می‌کند: «برداشت غلطی وجود دارد از چیزی که فینچر به دنبال آن است. او به دنبال انسانی‌ترین رفتارهاست و فکر می‌کند بازیگران عادت‌های نادرستی دارند.»

«دختر گمشده» آخرین فیلم اکران شده‌ی فینچر است، اما این کارگردان به زودی فیلم «مانک» را از نت‌فلیکس پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید