news-background
news-background

«جیک جیلنهال» در فیلم The Guilty با کارگردان Southpaw همکاری می‌کند

«جیک جیلنهال» در فیلم «گناهکار» (The Guilty) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» که یک اثر تریلر بر اساس درامی دانمارکی به کارگردانی «گوستاو مولر» ساخته می‌شود بازی می‌کند. آن فیلم دانمارکی (Den Skyldige) سال ۲۰۱۸ در جشنواره‌ی فیلم ساندنس اکران شد. داستان فیلم در صبح یک روز در مرکز فوریت‌های پلیس ۹۱۱ روی می‌دهد. «جو بیلر» با بازی جیلنهال اپراتور این مرکز است و می‌کوشد فردی که خطر او را تهدید می‌کند نجات بخشد اما به زودی کشف می‌کند که هیچ‌چیز آنگونه که به نظر می‌رسد نیست و مواجهه با حقیقت تنها راه خروج است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«بولد فیلمز» و «آمت اینترتینمنت» سرمایه‌گذاران این پروژه خواهند بود. «نیک پیزولاتو» نویسنده‌ی سریال «کارآگاه واقعی» (True Detective) فیلمنامه‌ی این پروژه را به نگارش درآورده و جیلنهال با کمپانی «ناین استوریز» خود از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود. فوکوآ، «اسکات گرینبرگ»، «میکل لیتواک»، «گری مایکل والترز»، و «دیوید لیتواک» دیگر تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

«گناهکار» در ماه نوامبر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لس‌آنجلس فیلمبرداری خواهد شد. فوکوا پیش از آنکه درام برده‌داری «رهایی» (Emancipation) که به مبلغی گزاف به اپل‌تی‌وی‌+ فروخته شد را با همکاری «ویل اسمیت» بسازد، «گناهکار» را با جیلنهال جلوی دوربین می‌برد. جیلنهال اخیراً در «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) نقش شخصیت «میستریو» را بازی کرده و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «گود جو بل» (Good Joe Bell) با بازی «مارک والبرگ» خواهد بود که به تازگی در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران شده است.

جیلنهال و فوکوا در سال ۲۰۱۵ در درام «چپ‌دست» (دانلود فیلم Southpaw با لینک مستقیم) با یکدیگر همکاری کردند. انتشار اولین تصاویر از چهره‌ی کبود جیلنهال در آن سال جنجال زیادی به پا کرده بود. او در مورد همکاری دوباره با فوکوا می‌گوید: «از این همکاری بسیار هیجان‌زده‌ام. کار بر روی «چپ‌دست» یکی از بهترین تجارب هنری دوران بازیگری من بود و مشتاقم که دوباره با فوکوا در محل فیلمبرداری حاضر شوم. «گناهکار» داستانی خاصی دارد، داستانی که همگی ما احساس قرابت زیادی با آن می‌کنیم.»

جیلنهال اخیراً در پادکست «راجر دیکینز» وعده داد که در حال توسعه‌ی فیلم جدیدی با «دنی ویلنوو» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید