news-background
news-background

«کیت وینسلت» دوباره از همکاری با «وودی آلن» اظهار پشیمانی کرد: «نباید این کار را می‌کردم»

وینسلت می‌گوید فرهنگی که در هالیوود به بازیگران ارائه می‌شد این بود که کار کردن با فیلمسازانی چون «وودی آلن» اشکالی ندارد.

 

«کیت وینسلت» بار دیگر در مورد همکاری با «وودی آلن» کارگردان متهم به آزار جنسی اظهار نظر کرد. او پیش‌تر در مصاحبه با مجله‌ی «ونتی فر» گفته بود که از همکاری با آلن پشیمان است. او این هفته در مصاحبه با «ورایتی» نیز همین گفته‌ها را تکرار کرده و می‌گوید نباید با کارگردان «آنی هال» (دانلود فیلم Annie Hall با لینک مستقیم) در فیلم «واندر ویل» (دانلود فیلم Wonder Wheel‌ با لینک مستقیم) همکاری می‌کرده است.

وینسلت می‌گوید:‌ «یاد می‌گیریم، رشد می‌کنیم، تغییر می‌کنیم. فکر می‌کنم همه‌ی ما باید اجازه داشته باشیم بگوییم: «ببینید، من نباید این کار را می‌کردم» و به نظر من دوران مهم و در حال تغییری برای همه‌ی ماست، وقتی که... از کارهایی که در گذشته انجام داده‌ایم آگاهیم یا تمایل داریم به آن زمان برگردیم و به گونه‌ای دیگر عمل کنیم. من فقط می‌خواهم با صداقت پیش بروم و بگویم: «شاید بهتر بود این کار را انجام نمی‌دادم.» بنابراین آنچه در مصاحبه با «ونتی فر» گفتم حقیقت دارد: از این کار پشیمانم. از این کار پشیمانم.»

وینسلت در مصاحبه‌ی پیشین خود با «ونتی فر» گفته بود: «با خود چه فکر می‌کردم که در فیلم‌های وودی آلن و رومن پولانسکی ظاهر می‌شدم؟ حالا برای من غیرقابل باور است که چگونه این مردان تا زمانی که در صنعت فیلمسازی بودند به شکل گسترده بزرگ داشته می‌شدند. این اتفاقی ننگین است. و من باید مسئولیت همکاری با هر دوی آن‌ها را بپذیرم. نمی‌توانم زمان را به عقب برگردانم. حسرت می‌خورم اما جز اینکه صادقانه با آن برخورد کنیم چه کار دیگری می‌توانیم انجام دهیم؟»

او در مصاحبه با «ورایتی» اعتراف می‌کند که پس از برگزاری تور مطبوعاتی «واندر ویل» متوجه شده همکاری با آلن اشتباه بوده. وینسلت در آن فیلم مقابل «جیم بلوشی»، «جونو تمپل»، و «جاستین تیمبرلینک» بازی کرد. وینسلت می‌گوید: «راستش را بخواهید، به محض اینکه در مصاحبه‌های مطبوعاتی «واندر ویل» حاضر شدم، به شکل ویران‌گری دریافتم که شاید بهتر بود در این فیلم بازی نمی‌کردم. اما مسئله‌ی جالب توجه برای من این بود که این فیلمسازان دهه‌ها در صنعت فیلمسازی ستایش می‌شدند. بنابراین روی‌هم‌رفته، به گونه‌ای به بازیگران ارائه می‌شدند که همکاری با آن‌ها اشکالی ندارد. البته حالا احساس می‌کنم که می‌توانم بگویم: «بهتر بود این کار را نمی‌کردم.»»

وینسلت در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با «نیویورک تایمز» از همکاری با آلن متهم به آزار جنسی دخترخوانده‌اش دفاع کرده و او و «رومن پولانسکی» متهم به تجاوز جنسی را کارگردانانی «بی‌نظیر» خوانده بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

امسال وینسلت فیلم «آمونیت» (دانلود فیلم Ammonit با لینک مستقیم) به کارگردانی «فرانسیس لی» را روی پرده دارد و در مقابل «سرشا رونان» نقش یک دیرین‌شناس را بازی کرده است. این فیلم آخر هفته‌ی آینده در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران خواهد شد و سپس از ۱۳ نوامبر به صورت عمومی به نمایش درمی‌آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۱۷

بعد ابن شاهکار اوانجلین راجب کرونا این رومخ ترین پدیده هالیوود توی سال اخیر بود جمع کن خدایی تا همین پارسال دفاع میکرد الان ول نمیکنه

نمایش اسپویل
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۴۵

خانم وینسلت خیلی دوست داریم، اما این کارها چیه راه انداختی آخه. تا وقتی که حرف از سود خودت بود، از این افراد دفاع کردی و خودتو زدی به خواب، حالا که دیگه هیچ خطری برات نداره از خواب بیدار شدی که آخه چیو ثابت کنی. ملکه امیلیا کلارک هم همین حواشی رو راه انداخته بود، تا وقتی که زمان معروف شدن خودش بود، مشکلی با برهنه شدن نداشت، حالا که همه چیز تموم شده رفته ابراز ندامت میکنه! از شما ها دیگه انتظار میره اصول اخلاقی رو رعایت کنید، اصول اخلاقی فقط به انجام ندادن بدیها محدود نمیشه، بیدار شدن از خواب غفلت به این شکل زمانیکه دیگه واستون ضرری نخواهد داشت هم خودش زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی هستش.

نمایش اسپویل
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۲۰:۲۱

چه خوب گفتی. درود بر شما

نمایش اسپویل
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۰۸

خب بهتر اینجا یاد اور بشیم که حداقل برای اقای وودی الن هنوز چیزی اثبات نشده و مسلما (کاری به بزرگی وینسلت ندارم) ایشون با مصاحبه دوباره شون رفتن برای حاشیه قبل از اکران فیلم البته هنوز دو ماه مونده تا اکران و به نظرم باید منتظر یک سری حاشیه دیگه هم از جانب عوامل این فیلم باشیم و بهتر مصاحبه قبل تر ایشون هم که گفته (وودی آلن یک کارگردان باورنکردنی است) هم اینجا یاد آور بشم

نمایش اسپویل