news-background
news-background

نت‌فلیکس فیلم Pieces Of A Woman «ونسا کربی» را خریداری کرد

در روزی که «ونسا کربی» برای بازی در فیلم «تکه‌های یک زن» (دانلود فیلم Pieces of a Woman با لینک مستقیم) برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر زن از جشنواره‌ی فیلم ونیز شد، نت‌فلیکس امتیاز پخش جهانی آن را خریداری کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ورایتی» گزارش داده است که نت‌فلیکس یک روز پس از خریداری فیلم «کبود» (دانلود فیلم Bruised با لینک مستقیم) به کارگردانی «هالی بری» که قرار است در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران شود، برای پخش فیلم «تکه‌های یک زن» به کارگردانی «کورنل موندروتسو» قرارداد بسته است. به این ترتیب به نظر می‌رسد که نت‌فلیکس در فصل اهدای جوایز چندین فیلم مدعی در اختیار داشته باشد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

نت‌فلیکس در سال‌های اخیر فیلم‌های مدعی کسب جایزه «رما» (Roma)، «ایرلندی» (The Irishman) و «داستان زناشویی» (Marriage Story) را عرضه کرده بود اما امسال حتی یک عنوان سینمایی را به ونیز و تورنتو نبرده است. فیلم‌های «به پایان چیزها فکر می‌کنم» (دانلود فیلم I'm Thinking of Ending Things با لینک مستقیم) به کارگردانی «چارلی کافمن» به لطف نویسندگی نوآورانه‌اش توجه‌ رأی دهندگام مراسم اهدای جوایز را جلب خواهد کرد، اما فیلم پرستاره‌ی «همیشه شیطان» (The Devil All the Time) آن‌ها به کارگردانی «آنتونیو کمپوس» نقدهای مثبت زیادی دریافت نکرد. بنابراین منطقی است که نت‌فلیکس به دنبال خریداری عناوین تحسین‌شده‌ای چون «تکه‌های یک زن» باشد.

این شبکه فیلم‌های دیگری چون «محاکمه ۷ شیکاگویی» (The Trail of the Chicago 7) به کارگردانی «آرون سورکین» و نیز فیلم هیجان‌انگیز «مانک» (دانلود فیلم Mank 2020 با لینک مستقیم) «دیوید فینچر» را نیز دارد. پیش‌بینی رقابت اسکار در این دوران بی‌سابقه ساده نیست اما به نظر می‌رسد که مخاطبین در سراسر دنیا به ویژه مخاطبین داخلی برای دیدن نمایش «ونسا کربی» در «تکه‌های یک زن» لازم نیست زیاد منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید