news-background
news-background

«یوان مک‌گرگور»: برای سریال Obi-Wan بیش از پیش‌درآمدهای «جنگ ستارگان» هیجان‌زده‌ام

از آخرین نقش‌آفرینی «یوان مک‌گرگور» در فیلم‌های «جنگ ستارگان» بیش از ۱۵ سال می‌گذرد. او آخرین بار در «انتقام سیث» (دانلود فیلم Revenge of the Sith با لینک مستقیم) ظاهر شده اما قرار است به زودی شاید سال آینده در سریال اسپین‌آف «اوبی-وان» برای دیزنی+ به کهکشان‌های بسیار بسیار دور بازگردد. او به تازگی در مصاحبه با «امپایر» گفته است که برای بازی در نقش استاد «جدای» بسیار هیجان‌زده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مک‌گرگور در این مصاحبه وقتی از هیجان‌زدگی خود می‌گوید کنایه‌ای هم به نقشش در «حمله کلون‌ها» (دانلود فیلم Attack of the Clones با لینک مستقیم) می‌زند:‌ «برای این سریال بیش از قسمت دوم و سوم سه‌گانه [دوم] هیجان‌زده‌ام. از اینکه با «دبرا چو» [کارگردان] همکاری می‌کنم بسیار هیجان‌زده‌ام و به نظر من خطوط داستانی واقعاً خوب از آب در خواهند آمد. خوشحالم که دوباره این نقش را بازی می‌کنم.»

روشن است که مک‌گرگور همچون بسیاری از هواداران از فیلم‌های پیش‌درآمدی که برای سه‌گانه‌ی «جورج لوکاس» ساخته شد چندان رضایت ندارد. او اعتراف می‌کند:‌ «می‌دانید، نسل من که عاشق فیلم‌های ابتدایی بودند از فیلم‌های ما در آن زمان استقبال زیادی نکردند. فکر می‌کنم نسل ما تمایل داشت همان حسی را داشته باشد که وقتی سه‌گانه‌ی اول را در سنین کودکی دیده بود داشت، «جورج لوکاس» هم می‌خواست فیلم‌های ما مسیر متفاوتی دنبال کند، ایده‌ی متفاوتی داشت.»

مک‌گرگور در ادامه می‌گوید:‌ «در آن زمان کمی سخت بود اما حالا با گذشت این همه سال، به خوبی می‌دانم که فیلم‌های ما چه معنایی برای نسلی داشت که در سنین کودکی بودند. به‌شدت فیلم‌ها را دوست دارند. با افرادی برخورد کرده‌ام که برای آن فیلم‌ها بسیار ارزش قائلند، بیش از سه قسمت ابتدایی، به آن‌ها می‌گویم: «شوخی می‌کنید؟»»

سریال «اوبی-وان»‌ دیزنی+ به دلیل پاندمی و بعضی حواشی پشت صحنه با تأخیر مواجه شده اما اخیراً گزارش شد که این پروژه از بهار سال آینده فیلمبرداری و آن سال عرضه خواهد شد. دیگر بازیگران سریال «اوبی-وان» هنوز معرفی نشده‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید