زمان مطالعه: ۳ دقیقه
«دیزی ریدلی» تأیید کرد: «ری» قرار بود یک «کنوبی» باشد
ریدلی میگوید ایدهی تبدیل شدن «ری» به نوهی «پالپاتین» تا قسمت نهم «جنگ ستارگان» مطرح نشده بود.
از تمامی اسرار و ابهامات سهگانهی اخیر «جنگ ستارگان»، هیچکدام به اندازهی نسب شخصیت «ری» موجب هیجانزدگی هواداران نشد. «نیرو برمیخیزد» (دانلود فیلم The Force Awakens با لینک مستقیم) هرگز هویت والدین «ری» را فاش نکرد و همین مسئله باعث شد هواداران در مورد اسکایواکر یا کنوبی بودن او گمانهزنی کنند. «آخرین جدای» (دانلود فیلم The Last Jedi با لینک مستقیم) بر تمامی گمانهزنیها خط بطلان کشید و فاش کرد که والدین «ری» افراد شناختهشدهای نیستند. اما در «ظهور اسکایواکر» (دانلود فیلم The Rise of Skywalker با لینک مستقیم) تأیید کرد که او در واقع نوهی «پالپاتین» است. «دیزی ریدلی» میگوید پالپاتین شدن «ری» از ابتدای سهگانه طرحریزی نشده.
ریدلی با حضور در شوی «جیمی کیمل» به همراه «جاش گد» همبازیاش در «قتل در قطار سریعالسیر شرق» (دانلود فیلم Murder on the Orient Express با لینک مستقیم) هواداران را در جریان تغییراتی قرار میدهد که در طول تولید سهگانهی اخیر «جنگ ستارگان» در مورد نسب «ری» به وجود آمده است. او میگوید ابتدا قرار بوده از نسل «اوبی-وان کنوبی» باشد.
ریدلی میگوید: «در ابتدا ایدهی ارتباط او با «اوبی-وان» بررسی میشد. نسخههای مختلفی وجود داشت اما سپس به این نتیجه رسیدند که او هیچ کس نیست. بعد در قسمت نهم «جی.جی. آبرامز» ایدهی نوهی «پالپاتین» را با من در میان گذاشت. پاسخ دادم: «بهتر از این نمیشود!» اما دو هفته بعد گفت: «در این باره تردید داریم.» این بود که دائماً تغییر به وجود میآمد. حتی در حین فیلمبرداری پاسخ درست این پرسش را نمیدانستم.»
با توجه به اظهارات ریدلی به نظر میرسد که تصمیم نهایی در مورد نسب «ری» در حین فیلمبردرای «ظهور اسکایواکر» اتخاذ شده است. «رایان جانسون» نویسنده و کارگردان «آخرین جدای» پس از آنکه والدین «ری» را به آن شکل معرفی کرد با انتقادات زیادی مواجه شد. به این ترتیب بسیاری ادعا کردند که «جی.جی. آبرامز» روایت جانسون را به کلی نادیده گرفته است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.
ریدلی به زودی فیلم «آشوب مدام» (Chaos Walking) با بازی «تام هالند» را روی پرده خواهد داشت.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
omid_chek
omid_chek
۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۳۷
همین که در طول فیلمبرادی به نتیجه نرسیدن نشون دهتدهی ضعیف بودن فیلمه شمایی که میخوای یه روایت تازه شروع کنی بشین از اول تا اخرش رو بنویس به تصمیم نهایی رسیدی شروع کن به ساختن فیلم نه اینکه اپیزود به ایزود و تیکه به تیکه بری جلو
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ilia-est
ilia-est
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۴۲
با اختلاف سه گانه آخر بدترین چیزی بود که از دنیای جنگ ستارگان بیرون اومده. دلیلش هم همین تصمیم گیری های ناگهانی و نابه جا و بیرون از منطق واسه پول درآوردن بود. حیف شد واقعا.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ