news-background
news-background

تصاویر پشت صحنه جدید از Mission: Impossible 7؛ تمرینات «تام کروز» با ماسک

«تام کروز» در محل فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» (دانلود فیلم Mission Impossible 7 با لینک مستقیم) با ماسکی بر دهان در حال بازی در صحنه‌های اکشن دیده شد. این بازیگر در حال انجام بازی‌های آزمایشی با ظاهری سراپا سیاه روی یک قطار در نروژ دیده شده است. فیلمبرداری این پروژه ماه گذشته پس از چند ماه وقفه دوباره آغاز شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کروز که خودش در اغلب صحنه‌های اکشن بازی می‌کند، در ماه آگست در حال پرش با یک موتور سیکلت دیده شده بود. با این حال، تمامی صحنه‌های اکشن فیلم طبق برنامه پیش نرفته و ماه گذشته آتش‌ گرفتن یک موتور سیکلت در حین فیلمبرداری با بدلکار منجر به زیان ۲ میلیون پوندی شد. در آن زمان «سان» نوشت که بدلکار در محاسباتش دچار اشتباه شده و در نقطه‌ی مورد نظر فرود نیامده است.

فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» در ماه مارس با شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود و عوامل فیلم که در آن زمان در ایتالیا به سر می‌بردند به بریتانیا کوچ کردند. به دنبال آتش‌سوزی، سازندگان گروه تولید را به نروژ بردند و دو کشتی اجاره کردند تا از دست کم یکی از آن‌ها به عنوان هتل استفاده کنند.

«مأموریت غیرممکن ۷» قرار است پاییز سال ۲۰۲۱ توسط پارامونت اکران شود، در حالی که پیش‌تر باید تابستان این سال روی پرده می‌رفت. کروز ۵۸ ساله در گفتگوی تلفنی با «وزیر فرهنگ» نروژ مورد فیلمبرداری در نروژ گفته بود:‌ «کشور زیبایی است. مشتاقم که به آنجا برگردم. برای بازگشت بسیار هیجان‌زده‌ام، همین‌طور تمام اعضای گروه.» عوامل فیلم پس از ورود به نروژ در طول ۴۸ ساعت دو مرتبه آزمایش کرونا داده‌اند.

کارگردانی «مأموریت غیرممکن ۷» بار دیگر به «کریستفر مک‌کواری» سپرده شده است. دیگر بازیگران فیلم «ربکا فرگوسن»، «وینگ ریمز»، «سایمون پگ»، «ونسا کربی»، «هیلی آتول»، «پام کلمنتیف» و «شی ویگام» خواهند بود.

همزمان با شروع فیلمبرداری در نروژ، مک‌کواری تصویری دیدنی از محل فیلمبرداری قسمت هفتم چندگانه در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. در این تصویر منظره‌ای نفس‌گیر دیده می‌شود اما جذابیتش در رمپی است معلوم نیست به کجا ختم می‌شود اما به نظر می‌رسد برای فیلمبراداری بعضی از صحنه‌های اکشن که با تصاویر قبلی پشت صحنه مطابقت دارد انتخاب شده.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید