news-background
news-background

تریلر The Boys in the Band: «جیم پارسونز» و «زک کوئینتو» در اقتباس نت‌فلیکس از تئاتر برنده جایزه

در تئاتر برادوی «پسران گروه» (دانلود فیلم The Boys in the Band با لینک مستقیم) «جیم پارسونز»، «زکری کوئینتو»، «مت بومر»، «اندرو رنلز»، «چارلی کریور»، «برایان هاچیسون»، «مایکل بنجامین واشینگتن»، «رابین دخسوس» و «تاک واتکینز»، بازیگرانی که علناً همجنس‌گرایی خود را اعلام کرده‌اند ایفای نقش کردند. تمامی این بازیگران برای اقتباس سینمایی از این تئاتر به تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» و کارگردانی «جو مانتلو» بازخواهند گشت. تئاتر «پسران گروه» در سال ۲۰۱۹ برنده‌ی جایزه‌ی تونی «بهترین بازسازی» شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اقتباس مانتلو از «پسران گروه» نت‌فلیکس، پس از فیلم «ویلیام فریدکین» در سال ۱۹۷۰ (دانلود فیلم The Boys in the Band 1970 با لینک مستقیم) دومین نسخه‌ی سینمایی از نمایشنامه‌ی «مارت کرولی» است. داستان در سال ۱۹۶۸ نیویورک روی می‌دهد و در مورد گروهی از دوستان صمیمی است که در یک جشن تولد حاضر شده‌اند. این جشن برای مایکل فیلمنامه‌نویس الکلی با بازی پارسونز است. دانلود فیلم.

دیگر حاضرین در این جشن تولد دونالد با بازی بومر، معشوق سابق مایکل، لری با بازی رنلز که با هنک با بازی واتکینز زندگی می‌کند، برنارد با بازی واشینگتن که یک کتاب‌دار است،  امروی با بازی دخسوس که یک دکوراتر است، و یک کلاهبردار با بازی کریور خواهند بود. در این شب‌نشینی که به نظر سراسر عیش و لذت می‌رسد با سر رسیدن آلن با بازی هاچیسون، هم‌اتاقی سابق مایکل به هم می‌ریزد و هر یک از این مردان با حقیقتی مدفون مواجه می‌شوند که شاید پیوند میان اعضای گروه را از هم بگسلد.

مورفی به تازگی سریال «سیاستمدار» (دانلود سریال The Politician با لینک مستقیم) و «هالیوود» (دانلود سریال Hollywood با لینک مستقیم) را برای نت‌فلیکس ساخته. از این تهیه‌کننده‌ی پرکار به زودی سریال پیش‌درآمد «رچد» (دانلود سریال Ratched با لینک مستقیم) برای فیلم «پرواز بر آشیانه فاخته» و نیز پروژه‌ی تلویزیونی دیگری با همکاری «یوان مک‌گرگور» پخش خواهد شد.

«پسران گروه» ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید