news-background
news-background

«پلنگ سیاه» آرمید؛ «چادویک بوزمن» در سن ۴۳ سالگی درگذشت

بوزمن که در نقش‌های «پلنگ سیاه»، «جکی رابینسون» و «جیمز براون» بازی کرده بود، پس از چند سال مبارزه با سرطان روده درگذشت.

 

«چادویک بوزمن» ستاره‌ی فیلم‌های «پلنگ سیاه» (دانلود فیلم Black Panther با لینک مستقیم)، «۵ قطره خون» (دانلود فیلم Da 5 Bloods با لینک مستقیم)، «برخیز» (دانلود فیلم Get on Up با لینک مستقیم) و «۴۲» (دانلود فیلم 42 با لینک مستقیم) در سن ۴۳ سالگی درگذشت. ساعاتی پیش گزارش شد که او پس از سال‌ها مبارزه با سرطان روده از دنیا رفته است. بوزمن در فیلم «۴۲» نقش «جکی براون» و در «برخیز» نقش «جیمز براون» افسانه‌ای را بازی کرده بود و سپس در «دنیای سینمایی مارول» برای بازی در نقش «تی‌چالا» با استودیوی مارول همکاری کرد.

بوزمن قرار بود در دنباله‌ی «پلنگ سیاه» نیز ظاهر شود. دیگر فیلم منتشر نشده‌ی او اقتباسی از نمایشنامه‌ی ««بلک باتم ما رینی» (Ma Rainey’s Black Bottom) نوشته‌ی «آگست ویلسون» به کارگردانی «جورج سی. وولف» برای نت‌فلیکس در مقابل «وایولا دیویس» و «کولمن دومینگو» خواهد بود. نمایش بوزمن در این فیلم یکی از بهترین آثار او توصیف شده است.

در بیانیه‌ای که صفحه‌ی توئیتر بوزمن منتشر کرده آمده است: «با اندوهی بی‌پایان درگذشت چادویک بوزمن را تأیید می‌کنیم. سرطان روده درجه سوم چادویک در سال ۲۰۱۶ تشخیص داده شد و او در این چهار سال گذشته با آن مبارزه کرد تا به مرحله‌ی چهارم رشد رسید. چادویک یک مبارز واقعی بود و در مقابل تمام مراحلش مقاومت کرد، و در فیلم‌های بسیاری که شما عاشقانه دوست‌شان می‌داشتید بازی کرد. از مارشال در «۵ قطره خون»، آگست ویلیسون در «بلک باتم ما رینی» چندین نقش دیگر که همگی در حین مبارزه‌ی او با سرطان و جراحی‌های بی‌شمار خلق شدند. بازی در نقش «شاه تی‌چالا» در «پلنگ سیاه» افتخار بزرگی برای او بود.»

بوزمن با بازی در فیلم «۴۲» در نقش رابینسون بازیکن افسانه‌ای بیسبال نامی برای خود دست و پا کرد. و سپس در «برخیز» توجه جشنواره‌های سینمایی را به خود معطوف کرد. او در پنج فیلم برای مارول از جمله «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (دانلود فیلم Captain America: Civil War با لینک مستقیم) و در پی آن «پلنگ سیاه» بازی کرد. این فیلم ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. بوزمن سال گذشته در فیلم «۲۱ پل» (دانلود فیلم 21 Bridges با لینک مستقیم) ظاهر شد و «پلنگ سیاه ۲» او قرار بود مارس سال ۲۰۲۱ اکران شود.

بوزمن در منزل خود و در کنار خانواده‌اش چشم از جهان فروبست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۴۴

امروز شنیدم خیلی جا خوردم از این خبر اصلا نمیدونستم این بیماری رو داشت فکر کردن به این که دیگه ایشون رو در نقش پلنگ سیاه نمیبینیم واقعا ناراحت کنندس تسلیت به خانوادش و طرفداراش

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۱۵

روحشون شاد .

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۳۶

در فرهنگه من مرگ پایانه زندگی نیست بلکه شبیه ورود به یک دنیای ناشناختس انگار وارد دنیای آفتابی میشی و تورو به دره ای سبز میبرن که میتونی تا ابد بدویی... Rest In Peace My King

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۲۲

خدا رحمتت کنه مرد بزرگ

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۴۴

چقدر بد.

نمایش اسپویل
بیشتر