news-background
news-background

سریال Penny Dreadful: City of Angels پس از یک فصل کنسل شد

شبکه‌ی شوتایم سریال «پنی دردفول: شهر فرشتگان» (دانلود سریال Penny Dreadful: City of Angels با لینک مستقیم) را پس از یک فصل کنسل اعلام کرد. اپیزود پایانی فصل اول این سریال ۲۸ ژوئن روی ایر رفته بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در بیانیه‌ی شبکه‌ی شوتایم آمده است: «شوتایم تصمیم گرفته است که فصل دوم «پنی دردفول: شهر فرشتگان» را ادامه ندهد. ما مایلیم از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «جان لوگان»، «مایکل اگیلار»، و تمامی عوامل و بازیگران به خاطر کارشان بر روی این پروژه قدردانی کنیم.»

«شهر فرشتگان» که دنباله‌ای برای سریال «پنی دردفول» (دانلود سریال Penny Dreadful با لینک مستقیم) بود، داستان‌هایی در سال ۱۹۳۸ لس آنجلس روایت می‌کرد. «نیتان لین»، «ناتالی دورمر»، «دنیل زوواتو»، «کری بیشه»، «روری کینیر»، «آدریانا بارازا»، «مایکل گلادیس»، «جسیکا گارزا»، «جاناتان نیوس» از جمله بازیگران ثابت این مجموعه بودند.

این سریال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۵ درصد دریافت کرده بود. منتقد ورایتی در زمان انتشار فصل اول نوشته بود:‌ «سریال به خوبی می‌داند که وحشت درون کانتکست تاریخ وجود دارد – اینکه بعضی از بزرگ‌ترین هراس‌ها می‌تواند از نامردمی‌های حقیقی که در طول تاریخ شاهد بوده‌ایم انتزاع شود.»

کارآگاه «تیاگو وگا» با بازی «دنیل زوواتو» و همکارش «لوئیس میشنر» با بازی لین در «شهر فرشتگان» باید معمای قتلی را حل می‌کردند که ریشه در تاریخ غنی لس‌آنجلس داشت. «جان لوگان» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال اصلی «پنی دردفول»، با «شهر فرشتگان» داستان آن مجموعه را پی گرفته و «مایکل آگیلار»، «سم مندز» و «پیپا هریس» را به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی با خود همراه کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۵۰

این سریال به هیچ وجه کشش ادامه‌دادن نداشت حتی فصل اول به قدری ضعیف بود از همه نظر که مطمئنم شوتایم هم به همین نتیجه رسیده. شاید یک سوم افرادی که این سریال رو دیدن به دلیل اسم مشابه سریال پنی دردفول باشه که همین باز حاکی از تصمیمات پیاپی اشتباه شوتایم هست.

نمایش اسپویل