news-background
news-background

سریال‌های Drunk History و Tosh.0 کنسل شدند

شبکه‌ی کمدی سنترال اعلام کرد که سریال «تاریخ مستی» (دانلود سریال Drunk History با لینک مستقیم) و «تاش.۰» (دانلود سریال Tosh.0 با لینک مستقیم) را کنسل خواهد کرد. به این ترتیب فصل هفتم «تاریخ مستی» که تابستان گذشته سفارش ساخت گرفته بود تولید نخواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل ششم و پایان «تاریخ مستی» آگست سال ۲۰۱۹ به پایان رسیده بود و در حال حاضر نامزد کسب سه جایزه‌ی امی است. این سریال از زمان ایجاد بخش بهترین سریال ترکیبی در مراسم اهدای جوایز امی در سال ۲۰۱۵، هر سال نامزد کسب جایزه شده است. «درک واترز» خالق مجموعه همچنان با شبکه‌ی کمدی سنترال قرارداد دارد و پروژه‌های دیگری تولید خواهد کرد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فصل هفتم «تاریخ مستی» مراحل پیش‌تولید را پشت سر می‌گذاشت وقتی که ویروس کرونا در اواسط ماه مارس تولید پروژه‌های صنعت سرگرمی را متوقف کرد. شبکه‌ی کمدی سنترال متعلق به کمپانی ویاکام‌سی‌بی‌اس پس از این وقفه، در استراتژی‌های پیش‌برد شبکه تجدید نظر کرده و قصد دارد مسیر تازه‌ای آغاز کند.

به این منظور، این شبکه‌ی کابلی کمدی از این پس بر روی تولید عناوین انیمیشن بزرگسالانه مانند «سوث پارک» (دانلود سریال South Park با لینک مستقیم) تمرکز خواهد کرد. در ماه‌های اخیر این شبکه سفارش ساخت اپیزودهای جدید «بیوس و بات-هد»‌ (دانلود سریال Beavis and Butt-Head با لینک مستقیم) را صادر کرده است.

گفته می‌شود که هزینه‌ی بالای تولید «تاریخ مستی» یکی دیگر از عوامل کنسل شدن سریال بوده است. با کوچ «سوث پارک» به HBO Max تنها سریال لایو-اکشن شبکه‌ی کمدی سنترال در حال حاضر «آکوافینا نورای اهل کوئینز است» (دانلود سریال Awkwafina Is Nora From Queens با لینک مستقیم) خواهد بود.

«تاریخ مستی» ابتدا به شکل یک سریال اینترنتی در یوتیوب آغاز شد و سپس به این شبکه آمده بود. در طول پخش آن بازیگران شناخته‌شده‌ای چون «واینونا رایدر»، «تیفانی هدیش»، «مایا رودولف»، «سث روگن»، «کریستن دانست»، «ویل فرل»، «ونسا هاجنز» و بسیاری دیگر به عنوان بازیگر مهمان حضور کوتاهی در سریال داشتند.

کمدی سنترال سریال لایو-اکشن «تاش.۰» را با اجرای «دنیل تاش» را هم پس از ۱۲ فصل به پایان خواهد رساند. اما تاش و ویا‌کام‌سی‌بی‌اس در نظر دارند آن را به شبکه‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال دیگر به فروش برسانند. این مجموعه طولانی‌ترین سریال لایو-اکشن هفتگی شبکه بود. فصل دوازدهم سریال از ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۹) آغاز می‌شود و شمار اپیزودهای آن را به ۳۰۰ می‌رساند. فصل پایانی در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده و ۲۴ نوامبر به پایان می‌رسد.

تاش به شوخی در این باره می‌گوید: «در نظر دارم ۲۵ سال آینده سریال را به شکل یک انیمیشن در شبکه‌ی MTV ریبوت کنم.»

این در حالی است که ژانویه گذشته «تاش.۰» سفارش ساخت چهار فصل را دریافت کرده بود. اولین اپیزود سریال ۴ ژوئن ۲۰۰۹ روی ایر رفته بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید