news-background
news-background

تریلر Let Him Go: «کوین کاستنر» و «دایان لین» در یک درام خانوادگی

«توماس بزوکا» با یک درام خانوادگی پرستاره بر اساس رمان «لری واتسون» به سینما بازگشته است.

 

«توماس بزوکا» که در سال ۲۰۰۰ فیلم «بیگ ایدن» (دانلود فیلم Big Eden با لینک مستقیم) با مضمون همجنس‌گرایی را ساخت و در جشنواره‌های فیلم محبوبیت پیدا کرد، پس از نزدیک به یک دهه با یک فیلم بلند در مقام نویسنده و کارگردان بازگشته است. فیلم قبلی او «مونته کارلو» (دانلود فیلم Monte Carlo با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۱ یک کمدی خانوادگی بود اما فیلم بعدی او «رهایش کن» (دانلود فیلم Let Him Go با لینک مستقیم) اثری تلخ‌تر و نسخه‌ی وسترن‌تر چندگانه‌ی «ربوده‌شده» (دانلود فیلم Taken با لینک مستقیم) به نظر می‌رسد. این فیلم از رمانی به همین نام نوشته‌ی «لری واتسون» اقتباس شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کوین کاستنر» در این فیلم نقش یک کلانتر بازنشسته و «دایان لین» نقش همسر او را بازی می‌کند. به دنبال مرگ پسرشان، آن‌ها مزرعه‌ی خود در مونتانا را ترک می‌کنند تا نوه‌ی خود را که گرفتار یک خانواده‌ به رهبری زنی به نام «بلانچ وبوی» با بازی «لزلی من‌ویل» بازیگر نامزد اسکار «رشته‌ی خیال» (دانلود فیلم Phantom Thread با لینک مستقیم) شده نجات دهند. این زوج به زودی متوجه می‌شوند که خانواده‌ی وبوی قصد رها کردن نوه‌شان را ندارند.

دیگر بازیگران فیلم «جفری داناوان»، «کیلی کارتر»، «بوبو استوارت» و «ویل برتین» خواهند بود. بزوکا نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم است. «بیگ ایدن» اولین فیلم این فیلمساز بود که داستانش مانند «رهایش کن» در مونتانا می‌گذشت.

استودیوی فکوس فیوچرز فیلم «رهایش کن» را ۶ نوامبر (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) اکران خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید