news-background
news-background

«ساشا بارون کوئن» دوباره در حین بازی در نقش «بورات» دیده شد

«ساشا بارون کوئن» در حال بازی در یک پروژه‌ی مرموز است و به نظر می‌رسد که شخصیت «بورات» هم در آن حاضر است. درست مثل سال ۲۰۱۸، چندین منبع گزارش داده‌اند که «ساشا بارون کوئن» در حال بازی در نقش شخصیت‌های مختلف است و مردم را دست می‌اندازد. او آخرین بار وقتی این اقدامات را انجام داد در حال کار بر روی فصل اول «آمریکا چه کسی است؟» (دانلود سریال Who Is America? با لینک مستقیم) برای شبکه‌ی شوتایم بود. اما این بار دقیقاً مشخص نیست که او در حال بازی در چه پروژه‌ای است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی «تیک‌تاک» به تازگی ویدیویی منتشر کرده که بارون کوئن را در نقش «بورات» نشان می‌دهد، شخصیتی که در فیلمی به همین نام (دانلود فیلم Borat با لینک مستقیم) ظاهر شده بود. هرچند این شخصیت چند بار دیگر پس از آن فیلم دیده شده بود، اما مدت‌ها بود که اثری از بارون کوئن در این شمایل نبود. به همین علت بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که او در حال فیلمبرداری یک پروژه‌ی سینمایی یا تلویزیونی جدید است.

در گزارش‌های دیگری در ماه ژوئن ادعا شده است که بارون کوئن در قالب این شخصیت به همراه گروهی دیگر از افراد در واشینگتن دیده شده است. این لحظات نیز به سرعت به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرد و نشان داد که بازیگر در حال بازی در این نقش است. از سوی دیگر «رودی جولیانی» سیاستمدار آمریکایی فاش کرده بود که وقتی بارون کوئن سعی داشته او را دست بیندازد با پلیس تماس گرفته است. با این وجود، هنوز سخت می‌توان پیش‌بینی کرد که بارون کوئن در حال انجام چه پروژه‌ای است.

این احتمال وجود دارد که او در حال تولید فصل دوم «آمریکا چه کسی است؟» باشد. او پیش‌تر گفته بود که تولید این فصل ناممکن است زیرا دستش رو شده. اما ممکن است برای فصل دوم به سراغ افرادی رفته باشد که فریب دادن‌شان راحت‌تر است. یا اینکه شاید در حال فیلمبرداری دنباله‌ای برای فیلم «بورات» باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید